کد خبر : 57916
تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

امام جمعه ایلام: مهم ترین هدف جبهه استکبار بدبینی مردم به نظام است

امام جمعه ایلام: مهم ترین هدف جبهه استکبار بدبینی مردم به نظام است
ایلام -  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام مهم ترین هدف جبهه استکبار را بدبینی مردم نسبت به نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه آنان در تحقق این هدف شوم با بصیرت مردم ناکام مانده اند.

 

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز سه شنبه در آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی در شهرستان بدره اظهار داشت: دشمن توان حمله به کشور را ندارد چراکه ما در تمامی حوزه های دفاعی و نظامی به اقتدار رسیده ایم و با جهاد علمی جوانان هر روز در حال پیشرفت هستیم.

وی افزود: تنها سه درصد داروها برای درمان بیماریه ای خاص به کشور وارد می شود که  دشمن اجازه نمی دهد حتی این داروها وارد تا مردم ولایتمدار ناامید شوند.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: جبهه استکبار همچنین برای ناامید کردن مردم تحریم های ظالمانه علیه کشور را اعمال می کند اما در بسیاری از حوزه به خودکفایی رسیده ام و تحریم های آنان بی اثر شده است.

کریمی تبار ادامه داد: مردم با حضور خود در واقعه ۹ دی ندای رهبری را لبیک گفتند و بار دیگر پایبندی خود را به آرمان های امام (ره) و انقلاب ثابت کردند.

وی بیان داشت: نقش ولایت فقیه در فتنه ها مثال زدنی است ، در فتنه سال ۸۸ نیز با مدیریت و راهبری ایشان و با حضور مردم انقلابی صف مردم از اغتشاش گران جدا و آتش توطئه به خوبی خاموش شد.

امام جمعه ایلام با مقایسه مردم نسل امروز و امت های پیشین گفت: حضرت موسی (ع) در آن زمان در بین مردم حضور داشت و سعی کرد که مردم از ذلت و ضعف و زبونی نجات دهد.

حجت الاسلام کریمی تبار تاکید کرد: حضرت موسی (ع) در شرایط سخت همواره از یاد خدا غافل نمی شد و در سختی ها و در مواقع بسیار دشوار به خداوند توکل می کرد و خداوند او را نجات می داد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام یادآور شد: ملت ما با وجود اینکه پیغمبر (ص) و امامان معصوم (ع) را ندیده اند از خون پاک خود مایه می گذارند تا پرچم اسلام ماندگار شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.