تاریخ انتشار : پنجشنبه ۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲

۱۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد مجمتع رفاهی در مهران نیاز است

۱۰۰ میلیارد تومان برای ایجاد مجمتع رفاهی در مهران نیاز است
ایلام - دبیر ستاد اربعین آستان قدس رضوی گفت: برای ایجاد مجتمع رفاهی و خدماتی به منظور ارائه خدمات به زائران عتبات عالیات حدود ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

 

سردار حمید فهیمی راد روز پنجشنبه در دیدار با فرماندار مهران اظهار داشت: برنامه داریم در صورت همکاری و همراهی مسوولان استان، مجتمع عظیمی را در مرز مهران احداث کنیم که این مجتمع در ایام اربعین محلی برای ارائه خدمات به زائران باشد.

وی افزود: این مجتمع شامل رستوران، کارخانه یخ، استراحتگاه موقت و آشپزخانه ساخته خواهد بود.

دبیر ستاد اربعین آستان قدس رضوی ادامه داد: در صورت تامین و تحویل زمین مورد نیاز، برای ساخت و راه اندازی این مجتمع عظیم خدماتی رفاهی طی چند مرحله و سه الی چهار ساله به طول می انجامد.

فرماندار مهران نیز در این دیدار افزود: با توجه به اینکه مهران دروازه عتبات عالیات و قدمگاه زائران اباعبدالله الحسین (ع) و مسلمانان سراسر جهان تلقی می شود ، هرگونه خدمات آستان قدس رضوی در مهران هم رضای خدا و هم رضایت زائران حرم آقا اباعبدالله الحسین(ع)را در پی دارد.

علی عباس شفیعی گفت: برای هرگونه کمک حمایتی در راستای زیرساخت اربعین در شهرستان مهران و استقرار اکیپ و موکب های خدمات رسان در چهارچوب قانون، آمادگی کامل داریم.

شهر مرزی مهران در استان ایلام با حدود ۲۳۰ کیلومتر فاصله با بغداد نزدیک‌ترین شهر مرزی کشورمان به پایتخت عراق و عتبات عالیات این کشور است.

مرز مهران به دلیل امنیت و کوتاهی مسافت یکی از مرزهای پرتردد کشور برای سفر به عتبات عالیات است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.