تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵

امام جمعه ایلام: انتقام عاملان شهادت سردار سلیمانی حتمی است

امام جمعه ایلام: انتقام عاملان شهادت سردار سلیمانی حتمی است
/

 

ایلام _ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: شهادت حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ماه بدستور رئیس جمهور آمریکای جنایتکار بهای سنگینی بود که ایران پرداخت و بدون شک انتقام خون این سردار والامقام از سردمداران آمریکایی حتمی است.

حجت الاسلام والسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه های نماز جمعه شهر ایلام در مصلی امام خمینی(ره) ایلام افزود: شهادت ایشان جهان اسلام را عزادار کرد و خبر شهادتش اشک رهبر معظم انقلاب اسلامی را درآورد.

وی با بیان اینکه مردانگی مردان و جوهره آنها در شدت حوادث شناخته می شود، ادامه داد: شهادت سردار سلیمانی نه تنها برای ایرانیان بلکه برای کشورهای مسلمان نیز سنگین بود.

وی اظهار کرد: هنگامیکه آمریکا عراق را تصرف کرده بود سردار سلیمانی دو ماموریت خروج آمریکا از عراق و برگزاری انتخابات در این کشور بر پایه آرا مردم را در این سرزمینی پرتنش بر عهده گرفت.

خطیب جمعه ایلام بیان کرد: سردار سلیمانی شرایط عراق را تغییر و موجب شد آمریکایی ها از این کشور خارج و با حضور در انتخابات و دادن رای سرنوشت خود را تعیین کنند و این عظمت سردار سلیمانی را نشان می دهد.

وی تاکید کرد: سردار سلیمانی سربازی بود که برای دفاع از وطن تسلیم دشمن نشد و تا آخرین لحظه مقاومت کرد.

وی با ذکر اینکه آمدن آمریکا در عراق و افغانستان برای ایجاد ناامنی در ایران بود، ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی آنچنان این سرزمین را امن و همچنین توانست داعش را برای همیشه نابود کند و این عظمت حاج قاسم سلیمانی را نشان می دهد.

حجت الاسلام کریمی تبار ابراز امیدواری کرد روز سخت انتقام این سرباز دیر نباشد و با صلابت تمام از رییس جمهور آمریکا و مجریان و همدستان آنها انتقام گرفته و آه و ناله آنها به گوش جهانیان برسد.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: انتظار می رود در تثبیت و انتصاب مدیران تسریع کرده و افرادیکه شایستگی لازم داشته را ماندگار و افرادیکه باید جابجا شوند را افرادی شایسته انتخاب کنند.

امام جمعه ایلام از استاندار خواست نسبت به اعمال نفوذ صاحبان قدرت توجه نکرده و در برابر اصحاب زر و زور تسلیم نشوند و به عنوان مسوول اجرایی استان بهترین گزینه ها را انتخاب که بدون شک مورد حمایت مردم نیز قرار خواهد گرفت.

امام جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش همچنین با اشاره به حماسه ۹ دی خاطرنشان کرد: خدا را سپاسگزاریم بصیرت مردم ما توانست آنانی که به دنبال نفوذ در ارکان حکومت بودند را زمین گیر و به یاری امام و پیشوای خود شتافتند.

وی با تاکید بر اینکه باید قدردان ولی فقیه خود باشیم، افزود: فتنه گران در انتظار فتنه های جدید هستند، ما باید از رهبری که حکیم و راهنمای ماست، تبعیت کنیم تا مقابل امواج فتنه هایی که پیش روی داریم غلبه پیدا کنیم./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.