تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۸

استاندار ایلام: روحانیون مرجعی مورد اعتماد برای رفع مشکلات مردم هستند

استاندار ایلام: روحانیون مرجعی مورد اعتماد برای رفع مشکلات مردم هستند
ایلام - استاندار ایلام گفت: روحانیون بعنوان چراغ راه معنویت کشور ، مرجعی قابل اتکا و مورد اعتماد برای رفع مشکلات مردم هستند.

 

حسن بهرام نیا روز یکشنبه در گردهمایی روحانیون تبلیغی استان اظهار داشت: قشر روحانیت در ایران اسلامی مردمی و برگرفته از رویکرد انقلابی بوده و با استفاده از این ظرفیت می توانیم بخش زیادی از مشکلات مردم را رفع کنیم.

وی افزود: روحانیت به دلیل توانمندی بالا به موضوعات روز جامعه مطلع است و می تواند در تحقق اهداف دولت یار و همراه باشد.

استاندار ایلام ادامه داد: روحانیون به فرموده امام (ره)، سه وظیفه دینی ، سیاسی و اجتماعی بر عهده دارند و به واسطه زندان رفتن ها، شهادت ها و تبعیدهای همین روحانیون مجاهد، انقلاب با کمک مردم پیروز شد.

بهرام نیا با اشاره به سخنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه در خصوص دل کندن از لذت های دنیوی و ضرورت توکل به خداوند متعال در تمامی امور دنیوی یادآور شد: همه باید فرمایشات امام جمعه محترم را نصب العین زندگی خود قرار دهیم.

وی اضافه کرد: تلاش های بسیاری شد به واسطه جدایی از دین از سیاست، روحانیون را از هدف اصلی خود منحرف کنند که با بیانات امام ( ره ) هدف شوم آنان محقق نشد.

حاج قاسم یک گفتمان برای نسل امروز است

استاندار ایلام شهید سلیمانی را یک گفتمان برای نسل امروز عنوان و تاکید کرد: اخلاق در عمل وی موجب شد محبوب همگان شود و تمامی قشرهای کشور در تشییع پیکر مطهرش حضور یابند.

بهرام نیا افزود: منش و رفتار حاج قاسم گنجینه ارزشمندی برای عصر حاضر است و باید این مکتب و منش به طور خاص به نسل جوان معرفی شود.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی نه تنها فاتح میدان ها بود، بلکه فاتح قلب ها شد و وی انسانی متعالی بود که مقام معظم رهبری ۱۲ ویژگی را برای واین شهید والامقام تعریف می کند.

استاندار ایلام اظهار داشت: رهبری معظم انقلاب در وصف شهید سلیمانی می فرمایند: این شهید اهل معنویت، دارای اخلاص، انقلابی و فداکار و نوع دوست و اهل درایت، تربیت یافته مکتب امام (ره)، مراقب حدود شرعی، تبلور ارزش ایرانی ، شهید پیروز ، قهرمان شکست استکبار و عاشق شهادت بود.

بهرام نیا تاکید کرد: شهید سلیمانی نه تنها حضورش موجب یاس و وحشت جبهه استکبار بود، بلکه شهادت وی نیز بیشتر از حضورش هم اکنون تاثیرگذار است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 17 در انتظار بررسی : 17 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.