تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

امام جمعه ایلام:

اخلاق عملی رمز تسخیر دل ها و موفقیت شهید سلیمانی بود

اخلاق عملی رمز تسخیر دل ها و موفقیت شهید سلیمانی بود
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: اخلاص در عمل و ارتباط ویژه به خداوند متعال رمز تسخیر دل ها و موفقیت شهید سلیمانی در تمامی عرصه ها بود.

 

حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار روز دوشنبه در آیین گرامیداشت دومین سالگرد شهید سلیمانی در شهرستان سیروان اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی، استعداد نهفته ای بود که در انقلاب اسلامی شکوفا شد.

وی افزود: در طول تاریخ مردانی که تاریخ ملت و کشور خودشان را ترسیم می کنند، زیاد نیستند، اگر به تاریخ صدر اسلام توجه کنیم از میان یارانی که علی بن ابیطالب(ع) داشت، آنچنان این امام به شاگرد مکتبش (مالک اشتر) علاقه مند بود وقتی که خبر شهادت مالک را به آن حضرت دادند، فوق العاده ناراحت شد و فرمود: اگر مالک کوه بود، افراد پیاده قدرت صعود بر فراز آنرا ندارند و  پرندگان هم قدرت پرواز بر فراز آنرا نداشتند.

امام جمعه ایلام یادآور شد: شهید بزرگوار سلیمانی از زمانی که به عنوان یک جوان عاشق انقلاب اسلامی وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد، مشغول تربیت نیروهای رزمنده می شود.

کریمی تبار بیان داشت: حاج قاسم در اولین فرصتی که پیدا می کند،  راهی جبهه می شود و به عنوان فرمانده گردان، نقش فرماندهی ایفا می کند و در دفاع مقدس می درخشد و به عنوان فرمانده لشکر در جنوب و غرب کشور، سخت ترین عملیات ها را برعهده می گیرد.

مهم ترین رمز موفقیت سردار سلیمانی ارتباط با خدا بود

امام جمعه ایلام با بیان اینکه راز و رمز موفقیت این سردار بزرگ اسلام ارتباط ویژه ایشان با خدا بود، افزود: زمانی که برای فتح ارتفاعات قلاویزان دشمن فشار حداکثری می آورد، ایشان تصمیم می گیرد که لشکر ثارالله را وارد عمل کند و عنوان می کند: من دنبال گردانی هستم که با اشک و توسل، بتوانند دشمن را تسلیم و آنها را شکست دهند که این امر نشان دهنده ارتباط ویژه شهید سردار سلیمانی با خدا است.

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه سردار سلیمانی نیز پس از جنگ شجاعانه و قاطع در برابر عوامل مزدور و اشرار می ایستاد و در  کمترین زمان امنیت را در غرب کشور فراهم کرد، گفت: پس از آن سردار دلها، به عنوان فرمانده سپاه قدس برای یاری مظلومان جهان انتخاب شد و چه زیبا درخشید و توانست نیروهای مومن به خدا و مظلوم تحت سیطره نظام استکباری متحد و ساماندهی کرد و جبهه مقاومت را در دنیا ترسیم کند، جبهه ای که توانست دشمن را به خاک ذلت بنشاند و اکنون می بینیم که وضعیت جبهه مقاومت، امروز تصور تهاجم را از صهیونیست های تا دندان مسلح، سلب کرده است.

امام جمعه ایلام بیان کرد: با تشکیل جبهه مقاومت آمریکایی ها با ذلت و خواری منطقه را ترک کردند و شجاعت، تدبیر، خرد، پای کار بودن، خستگی ناپذیری، توکل به خدا، اخلاص در عمل و به کارگیری تجارب رزمی که سردار داشت، موجب شد رعب و وحشت در دل دشمنان ایجاد و در هر محوری که ورود پیدا می کرد، دشمن که نام حاج قاسم را می شنید، خود به خود مجبور به عقب نشینی و فرار  می شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.