تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴

استاندار ایلام: فرمانداران پیگیری نیازهای شهروندان را در اولویت برنامه ها قرار دهند

استاندار ایلام: فرمانداران پیگیری نیازهای شهروندان را در اولویت برنامه ها قرار دهند
ایلام - استاندار ایلام گفت: تمامی مدیران و فرمانداران شهرستان ها با همدلی و کار جهادی پیگیری امور و درخواست های مردمی را نصب العین خود قرار دهند.

 

حسن بهرام نیا روز دوشنبه در آیین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان ایلام با تسلیت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موهبتی الهی است که نصیب انسان های برگزیده می شود.

وی افزود: باید تلاش کرد این فرصت خدمت گذاری منجر به حل مشکلات مردم، ایجاد اشتغال، مهار تورم، رفع بیکاری و حل مشکلات معیشتی مردم و در یک کلام توسعه شهرستان ها در همه حوزه ها شود.

استاندار ایلام با تاکید بر پاسخگویی مسوولان و پیگیری امورات مردم از فرماندار جدید شهرستان خواست با نصب العین قرار دادن خدمتگذاری بی منت همواره، نظارت بر بازار در اولویت خود قرار دهد.

بهرام نیا تاکید کرد: فرماندار جدید شهرستان ایلام باید نظارت مداوم و مستمر بر بازار و تنظیم بازار، پاسخگویی دقیق به خواسته های مردمی را در دستور کار قرار دهد.

استاندار ایلام بیان داشت: فردی که دارای تجربه و هم علم و ایمان باشد به مرحله جهاد سازندگی می رسد و سرپرست فرماندار جدید ایلام که از خانواده معظم شهدا بوده همچنین تجربه ایی دارند.

بهرام نیا اضافه کرد: باید با تفکر جهادی ضمن استفاده از نیروهای جهادی و متدین و بصورت شبانه روزی تلاش کنیم بخشی از مشکلات و مسایل مردم را برطرف کنیم.

در پایان این آیین استاندار ایلام ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های جوهر نادری فرماندار سابق، عبدالصاحب نادری را بعنوان سرپرست فرمانداری ایلام معرفی کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.