تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۸:۰۸

مصوب نشست مشترک کانون و دانشگاه فرهنگیان؛

ادبیات کودک و نوجوان امروز ایران در ایلام آسیب شناسی می شود

ادبیات کودک و نوجوان امروز ایران در ایلام آسیب شناسی می شود
نگاه اقتصاد - نشست تخصصی آسیب شناسی ادبیات کودک و نوجوان امروز با حضور اساتید کشوری در دیدار مسئولین کانون و دانشگاه فرهنگیان ایلام  مصوب شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان ایلام، نشست تعاملی مسئولین کانون و دانشگاه فرهنگیان در کانون ایلام برگزار شد.

در این نشست ابتدا دکتر رمضان پیری از کارگاهها و درس های فرهنگی، ادبی و هنری دانشگاه فرهنگیان گفت و ظرفیت های علمی اساتید و هیئت علمی و دانشجویان این دانشگاه را معرفی کرد.

در ادامه محمدرضا رستم پور سرپرست کانون استان به معرفی فعالیت های فرهنگی، ادبی و هنری کانون پرداخت و از ظرفیت ها و توانایی مربیان و کارکنان کانون سخن گفت و آمادگی کانون را در زمینه همکاری های مشترک اعلام کرد.

در این دیدار  مصوب شد که اولین برنامه مشترک این دو دستگاه فرهنگی نشست تخصصی آسیب شناسی شعر کودک ونوجوان امروز با حضور یکی از اساتید کشوری باشد و پس از آن نیز به صورت برنامه ریزی شده و با در نظر گرفتن ظرفیت های مشترک ، دیگر برنامه های تعاملی ماهانه به دوشکل مجازی و حضوری برگزار شوند.

پس از آن علیرضا آقایی، کارشناس مسئول کانون و اسحاق قیصریان، عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان نیز به بیان صحبت هایی درباره استفاده از ظرفیت های مشترک دو دستگاه فرهنگی پرداختند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.