تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱

نجات غریق ایلامی مجوز رکورد شکنی کشور را گرفت

نجات غریق ایلامی مجوز رکورد شکنی کشور را گرفت
ایلام - سجاد یکتا، غواص و مربی فدراسیون نجات غریق و شنا در ماده پایه دوچرخه بدون دست بمدت ۱۰ ساعت روی آب ماند و با شکستن رکورد استان جواز شکستن رکورد کشوری را گرفت.

 

سجاد یکتا روز چهارشنبه در گفت و گو با ما اظهار داشت: رکورد کشور در این آیتم ۱۸ ساعت است که من موفق به شکستن ۱۰ ساعت شدم و تلاش می کنم رکورد کشوری نیز شکسته شود.

وی افزود: هدف از این رکورد به چالش کشیدن ورزشکاران و ناجیان توانمندی است که در دوران کرونا از ورزش فاصله گرفته و دست از فعالیت کشیده اند.

رییس کمیته هوگام ایلام و عضو رسمی فدراسیون نجات و غواصی ادامه داد: همچنین سید حسن حسینی در بخش پرش طول جفت پا، رضا احمدیان و محمدرضا پشته کشی در بخش پارالل و بارفیکس و بهنام عزت الهی در بخش شنا پروانه در آبهای آزاد نیز برای رکورد گیری کشوری به فدراسیون ورزش های همگانی معرفی شده اند.

یکتا یادآور شد: همچنین چندی پیش نیز پویش های گرامیداشت شهدای غواص و پهلوان تالاب با هدف لایروبی و پاکسازی منابع آبی استان در بستر سد ایلام و دریاچه دوقولوی سیاه گاو آبدانان برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه که برای دومین بار در استان برگزار شد، ۲۰ تن از غواصان خبره و بین المللی استان عضو کمیته های هوگام و نجات غریق حضور داشتند و در قالب پویش پهلوان تالاب زیست بوم آبی سد ایلام و دریاچه دوقولوی سیاه گاو آبدانان را از زباله و آشغال پاکسازی کردند.
یک هزار نفر در بخش آقایان و بانوان در استان در رشته غریق نجات و غواصی فعالیت دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.