تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳

دستاوردهای انقلاب در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب تبیین شود

دستاوردهای انقلاب در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب تبیین شود
ایلام - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ایلام گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب انجام و این مساله از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

 

محمدسبحان حسنی روز یکشنبه در نشست ستاد دهه فجر افزود: بیانیه گام دوم انقلاب در همه حوزه ها تکلیف را روشن کرده و هدفگذاری لازم انجام شده و راه های رسیدن به اهداف نیز را هم مشخص  و ترسیم کرده است.

وی با ذکر اینکه باید به این نقشه راه توجه ویژه کرد، ادامه داد: برای اجرایی کردن برنامه ها و تکلیف ها باید تلاش شود  و در این زمینه عزم لازم وجود داشته باشد.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: امام خمینی (ره) با رهبری خود و نقشی که در هدایت نهضت اسلامی داشت، نظام جمهوری اسلامی را در کشور پایه گذاری کرد، برخی مدعیان مطرح کردند که انقلاب اسلامی چهلمین سالگرد را نخواهد دید و نشان‌دهنده این است که برنامه هایی برای ضربه زدن به این نظام داشتند، اما نتوانستند.

حسنی با تاکید بر اینکه حضور باشکوه مردم در برگزاری مراسم ها حائز اهمیت است، یادآور شد: بستر لازم برای حضور اقشار مختلف مردم بویژه جوانان نوجوانان در این آیین ها باید فراهم و جوانان به صحنه بیایند.

وی اضافه کرد: دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و حاکمیت است و برای خنثی کردن این توطئه ها باید هنرمندانه عمل کرده و با انجام برنامه های نوآورانه برنامه هایی تاثیرگذار اجرا شود.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر باید نقش آفرینی لازم در فراهم آوری زمینه حضور و مشارکت مردم در برنامه ها را داشته باشند افزود: هرجایی که نیاز به حضور مردم بوده بصورت خودجوش در صحنه حاضر شده اند، باید قدردان این نعمت بود.

حسنی بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی شرایط ناشی از کرونا در اجرای برنامه های دهه فجر تاکید کرد و گفت: دولت جدید با گفتمان جدید روی کار آمده و رویکرد آن کار میدانی و حضور در بین مردم است و مسوولان باید به این نکته توجه داشته باشند بطوریکه مردم در عمل باید این تغییر رویکرد را ببینند.

حجت الاسلام علی چراغی پور، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این نشست گفت:  ٢۴ کمیته تخصصی در قالب ستاد دهه فجر برنامه های بزرگداشت ایام الله دهه فجر را بر عهده دارند./ایرنا

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.