تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵

مدیرعامل پتروشیمی ایلام:

با اجرایی‌شدن پارک پلی‌پروپیلن، ۹۰ کارخانه ایجاد خواهد شد

با اجرایی‌شدن پارک پلی‌پروپیلن، ۹۰ کارخانه ایجاد خواهد شد
نگاه اقتصاد - حسن نجفی‌سمنانی در دیدار با رئیس و تعدادی از اعضای نهاد نمایندگی‌ مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام گفت: در صورت اجرایی‌شدن پارک پلی‌پروپیلن، ۹۰ کارخانه با اشتغالزایی حدود ۵ هزار نفر ایجاد خواهد شد.

 

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی ایلام  مدیرعامل این شرکت  با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهمیت تولید بیان داشت: تنها دریچه‌ی انتقال حیات، روشنایی و نیروی داخل، همین دریچه‌ای است که فعالان بخش تولید به روی‌ کشور گشوده‌اند.

وی با تاکید بر تامین معاش مردم استان از طریق سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی پایدار، خاطرنشان کرد: با ورود سرمایه‌گذار به استان بویژه در حوزه صنعت بخش عظیمی از دغدغه‌های جوانان تحصیلکرده و نیروی انسانی آماده‌ی کار برطرف خواهد شد.

مهندس نجفی‌سمنانی به فرصت‌های جذاب سرمایه‌گذاری در صنایع پایین‌دست پتروشیمی ایلام اشاره کرد و افزود: با پیگیری نمایندگان استان و در صورت اجرایی‌شدن پارک پلی‌پروپیلن ، ۹۰ کارخانه با اشتغالزایی حدود ۵ هزار نفر ایجاد خواهد شد.

در این دیدار حجت‌الاسلام والمسلمین مهاجر مهدو‌ی‌راد ؛ رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام با تقدیر از تلاش‌های مدیرعامل و کارکنان شرکت پتروشیمی ایلام در تحقق شعار سال اظهار داشت: دادن به فرصت به جوانان و اعتماد به نیرو و قدرت نخبگان جوان یک فرصت می‌باشد که پتروشیمی به نحو احسن از آن استفاده نموده است.

وی از آمادگی نهاد نمایندگی رهبری برای اجرای برنامه‌ها فرهنگی اجتماعی در مجتمع پتروشیمی ایلام خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.