تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹

سه هزار برنامه دهه فجر در ایلام اجرا می شود

سه هزار برنامه دهه فجر در ایلام اجرا می شود
ایلام - رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: سه هزار برنامه در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، ورزشی و عمرانی دهه مبارک فجر امسال در مناطق مختلف این استان اجرا می شود.

 

حجت الاسلام علی چراغی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این برنامه ها شامل افتتاح طرح های عمرانی، خدمات رسانی به محرومان، ویژه برنامه های دینی، فرهنگی و ورزشی بوده که توسط ۲۴ کمیته تخصصی این ستاد اجرا می شوند.

وی برگزاری برنامه های ورزشی، فرهنگی، جشنواره های بومی، محلی، برگزاری نشست‌های مختلف، برنامه های  در حوزه محرومیت زدایی و برنامه های ویژه در فضای مجازی را از دیگر برنامه های دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت: این برنامه ها با شعار محوری جشن ملی ۱۴۰۰ برگزار می شوند.

وی از برگزاری مراسم زنگ انقلاب امسال در صبح فردا ۱۲ بهمن ماه همزمان با آغاز دهه فجر در مدرسه دخترانه فرزانگان شهر ایلام خبر داد.

چراغی پور ادامه داد: این آیین در شهر ایلام با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار و مسوولان محلی در این مدرسه دخترانه برگزار و بصورت همزمان در شهرهای مختلف استان نیز برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی ایلام  اضافه کرد: آیین استقبال نمادین از تمثال امام راحل و رژه موتوری و خودرویی نیز صبح فردا سه شنبه ساعت هشت صبح از محل فرودگاه شهدای ایلام به سمت مدرسه فرزانگان محل نواختن زنگ انقلاب برگزار خواهد شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.