تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۶

 ۸۵۶ خانوار ایلامی زیر پوشش خدمات مستمر بهزیستی قرار گرفتند

 ۸۵۶ خانوار ایلامی زیر پوشش خدمات مستمر بهزیستی قرار گرفتند

  زهرا همتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این افراد شامل افراد دارای معلولیت، بیمار روانی، سالمندان و زنان سرپرست خانوار هستند. وی ادامه داد: این افراد به دلایل مختلف داشتن معلولیت، مشکلات مالی و زنان سرپرست خانوار نیز به دلایل مختلف نظیر داشتن همسر از کار افتاده، زندانی، مطلقه

 

زهرا همتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این افراد شامل افراد دارای معلولیت، بیمار روانی، سالمندان و زنان سرپرست خانوار هستند.

وی ادامه داد: این افراد به دلایل مختلف داشتن معلولیت، مشکلات مالی و زنان سرپرست خانوار نیز به دلایل مختلف نظیر داشتن همسر از کار افتاده، زندانی، مطلقه بودن و یا دارای فرزندان دوقلو به بالا زیر پوشش خدمات مستمر این اداره کل قرار گرفتند.

مدیرکل بهزیستی ایلام میزان مستمری ماهیانه این افراد را بر اساس تعداد اعضا خانواده از یک نفر تا پنج نفر به بالا حداقل سه میلیون و ۵۰۰ هزار ریال و حداکثر ۱۱ میلیون ریال عنوان کرد.

به گفته همتی، این مددجویان طی ۲ سال اخیر پشت نوبت دریافت خدمات مستمر بهزیستی بودند که با برقراری مستمری آنها از عموم خدمات این اداره کل شامل درمانی، رفاهی، مسکن، معیشت، تحصیلی، فرهنگی،  اشتغال و توانمندسازی برخوردار شدند.

بیش از ۴۲ هزار نفر در ایلام از خدمات بهزیستی برخوردارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.