تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳

افتتاح هنرستان ۱۲ کلاسه مصلی نژاد با حضور معاونت سیاسی امنیتی استانداری

افتتاح هنرستان ۱۲ کلاسه مصلی نژاد با حضور معاونت سیاسی امنیتی استانداری
به گزارش نگاه اقتصاد و به نقل از روابط  عمومی نوسازی مدارس استان ایلام، در سومین روز از دهه فجر با حضور جمعی از مسئولین استان هنرستان ۱۲ کلاسه پسرانه آریو مصلی نژاد به بهره برداری رسید.

 

جلال حمره سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام در ابتدای  این مراسم ضمن تبریک ولادت امام محمد باقر (ع) و ایام الله دهه مبارک فجر  و تشکر از خیر مدرسه سازبرجسته کشور دکتر مصلی نژاد ، زیر بنای این فضای آموزشی را ۲۰۴۰ متر مربع اعلام کرد.

حمره در ادامه بیان داشت که برای  هزینه تمام شده این فضای آموزشی نزدیک به ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است که صددرصد هزینه آن توسط دکتر مصلی نژاد خیر مدرسه ساز تقبل شده است .

سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان در خصوص مشخصات فنی این فضای آموزشی گفت : این فضا دارای  ۱۲ کلاس درس و  سالن آمفی تئاتر وجلسات و سالنهای کارگاه و آزمایشگاه ونمازخانه و  اطاق اداری  وسیستم های گرمایشی وسرمایشی استاندارد با تجهیرات کامل مدرسه که بصورت کامل توسط خیر مدرسه و با نظارت دقیق وکامل  اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام برای تسهیل نزدیک به ۱۵۰ دانش آموزش  در ۴ رشته کار دانش و فنی وحرفه ای  تحویل دستگاه بهره بردار گردید .

حمره در ادامه گفت در ایام اله دهه مبارک فجر  ۱۰ فضای آموزشی و ورزشی دیگر با۴۵ کلاس درس وبا زیربنای۸ هزار و۳۴۲ مترمربع زیربنا  با هزینه۴۰ میلیارد تومان که ۲۵ میلیارد تومان آن توسط  خیرین تقبل شده است.

در ادامه آئیین افتتاح این فضای آموزشی حسنی معاون سیاسی ، امنیتی استاناندار وفرماندار  ایلام و رشیدی مدیر آموزش وپرورش شهرستان ایلام در سخنانی پیرامون اجرای خوب ودقیق وکیفیت اجرایی این فضای آموزشی با تجهیزات کامل  از  دکتر مصلی نژاد و مجموعه مدیریت وکارکنان اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام تقدیر وتشکر کردند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.