تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴

بازدید مدیر مخابرات منطقه ایلام به همراه فرماندار شهرستان سیروان ازروند اجرای پروژه فیبرنوری uso

بازدید مدیر مخابرات منطقه ایلام به همراه فرماندار شهرستان سیروان ازروند اجرای پروژه فیبرنوری uso
نگاه اقتصاد - مدير مخابرات منطقه ایلام و فرماندار شهرستان سیروان از شبكه فيبر نوري در حال اجرا در لومار مرکز این شهرستان بازديد كردند.

 

به گزارش روابط عمومی، در این بازدید که مهندس اسدی مدیرمخابرات منطقه ایلام، رئیسی فرماندار شهرستان سیروان و جمعی از مسئولین نیز حضور داشتند، آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه فیبر نوری لومار مرکز شهرستان سیروان مورد بازدید قرار گرفت و مسائل و مشکلات موجود نیز احصاء و تصمیمات لازم برای حل آنها اتخاذ شد.

اسدی مدیر مخابرات منطقه ایلام گفت: فیبر نوری پرسرعت ترین و بهترین بستر برای انتقال اطلاعات با پهنای باند بالا است که با تکمیل این پروژه، خدمات و سرویس‌های ارتباطی ارتقا پیدا می‌کنند.

در ادامه رئیسی فرماندار شهرستان سیروان ضمن تشکر از مدیران و کارکنان مخابرات منطقه ایلام گفت: یکی از مطالبات جدی مردم سیروان بحث ارتباطات و مخابرات می باشد که با اجرای این پروژه روستاهایی که دارای پوشش نامطلوبی هستند نیز تحت پوشش شبکه های پرسرعت قرار خواهند گرفت.

گفتنی است؛ با اجرای این پروژه علاوه بر حل مشکلات ارتباطی و اینترنتی، روستاهای اطراف این شهرستان به شبکه ارتباطی و مخابراتی متصل خواهند شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.