تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲

۴۳ سال استقامت؛

فرماندار مهران: مقاومت ملت ایران فتنه های جبهه استکبار را بی اثر کرد

فرماندار مهران: مقاومت ملت ایران فتنه های جبهه استکبار را بی اثر کرد
ایلام - فرماندار مهران گفت: مقاومت و ایستادگی هم جانبه مردم در طول ۴۳ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی فتنه ها جبهه استکبار و غرب را بی اثر کرده است.

 

علی عباس شفیعی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهر مهران همزمان با آیین گرامیداشت ۲۲ بهمن ماه اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ با هدایت های مدبرانه معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و با همراهی مردم به پیروزی رسید که از همان ابتدا آمریکای جنایتکار با تجهیز گروهک های داخلی سعی در شکست انقلاب ملت ایران داشت ولی ناکام ماند.

وی افزود: جوانان انقلابی بعد از تسخیر لانه جاسوسی شکست دیگری متوجه آمریکا کردند که پس از آن آمریکا در حمله نظامی مستقیم از طبس برای آزادی گروگان ها گرفتار قهر الهی و طوفان شن شد.

فرماندار مهران ادامه داد: علیرغم داشتن تمامی امکانات و ادوات جنگی دشمن بعثی حتی با پشتیبانی غرب نتوانست یک وجب از خاک ایران را تصرف کند.

شفیعی تاکید کرد: دهه ۷۰ آمریکا با راه اندازی ۱۲۰ شبکه ماهواره‌ای کانون گرم خانواده های ایرانی، جوانان، دختران و پسران را هدف قرار داد اما با هوشیاری رهبر معظم انقلاب در این جنگ نابرابر هم شکست خوردند.

وی بیان داشت: حدود سه دهه است دشمن با جنگ اقتصادی و تحریم های ویرانگر سفره و معیشت مردم را هدف قرار داده که در این راستا نیز اهدافش محقق نشده است.

فرماندار مهران یادآور شد: دولت سیزدهم و همه عوامل و عناصر در کنار مردم و در خدمت مردم خواهند بود و درب اتاق تمامی مدیران به روی مردم باز است و هیچ مدیری حق ندارد مردم را پشت درب اتاقش نگه دارند.

شفیعی اضافه کرد: مدیران باید میدانی در کنار مردم و با مردم باشند، با توجه به ظرفیت های مهران نظیر میادین نفتی، سامانه گرمسیری، منطقه آزاد تجاری و اربعین در ۱۴۰۱ تمامی توان خود را بکار خواهیم گرفت که این شهرستان در مسیر توسعه حرکت کند.

فرماندار مهران با اشاره به سفر رییس جمهوری به ایلام گفت: در سفر ربیس جمهوری به استان ایلام بودجه هایی برای عمران و آبادانی این شهرستان اختصاص یافته است که به دنبال محقق شدن آنها هستیم.

شفیعی گفت: در سال ۱۴۰۰ هم ۲۷ طرح با مبلغ اعتباری ۱۰۱ میلیارد تومان که از این تعداد ۲۳ طرح با ۴۳ میلیارد تومان افتتاح و چهار طرح با مبلغ ۵۸ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

وی یادآور شد: پست برق ۱۳۲ کیلووات مهران با مبلغ ۵۵ میلیارد تومان تا اول تیر ماه سال ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد و مردم مهران مشکل برق نخواهند داشت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.