تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳

۴۳ سال استقامت؛

فرمانده سپاه ایلام: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت عاشوراست

فرمانده سپاه ایلام: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از نهضت عاشوراست
ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت: انقلاب اسلامی ایران که در سال ۵۷ که با رهبری امام خمینی (ره) و همراهی همه جانبه تمامی قشرهای مردمی به وقوع پیوست، برگرفته از نهضت عاشوراست.

 

سردار جمال شاکرمی روز جمعه در آیین گرامیداشت ۲۲ بهمن در جمع مردم شهرستان هلیلان اظهار داشت: جوانان و مردم سال ۵۷ جانانه و بدون هیچ ترسی از حکومت استبدادی شاه به میدان آمدند در مقابل ظلم ایستادند و تعدادی زیادی از آنان به فیض شهادت نائل شدند.

وی افزود: انقلاب اسلامی بعثت مجدد بود که همه ما را از تهاجر مدرن نجات داد و امپراتوری ها را یکی پس‌ از دیگری عقب کشید.

سردار شاکرمی ادامه داد: انقلاب فرانسه در توده های بالا متوقف شد اما صدای انقلاب اسلامی در روز های اول به دور دست ترین نقاط جهان رسید.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام اضافه کرد: ما امروز در حالی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برگزار می کنیم که این نهضت برگرفته از نهضت عاشورا بود که در آن زمان جوانانی تحت تاثیر امام و عاشورا جان خود را فدا کردند.

وی تاکید کرد: حادثه ۲۲ بهمن عین نماز است و هر نماز در جایگاه خود قرار دارد، برگزاری ۲۲ بهمن با این عظمت بازگشت به گذشته نیست اما نگاه به گذشته است برای ما در حال حاضر دسترسی به قله های پیشرفت جهانی مدنظر است.

وی با عنوان این مطلب که ما واقعه ای به بزرگی انقلاب اسلامی در ایران نداریم، افزود: مردم در دوران انقلاب آگاهانه به صحنه آمدند و آگاهانه این انقلاب را انتخاب کردند.

سردار شاکرمی تاکید کرد: گرانی، شیوع کرونا، بیکاری، شرایط آب و هوایی و برودت هوا امروز نیز مانع از حضور پرشور و حماسی مردم در جشن انقلاب نشد و بار دیگر شاهد تجدید بیعت مردم با آرمان نظام و انقلاب بودیم.

وی در جمع مردم شهرستان هلیلان با قدردانی از حضور حماسی آنان گفت: مردم با عظمت و پر از عاطفه هلیلان همواره مرزدارن واقعی بودند و در همه صحنه ها با همه وجود حضور داشته اند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین ( ع ) ایلام اضافه کرد: این مراسم‌ بسیار باشکوه و با عظمت است چرا که همه در کنار هم‌ قرار گرفته و درسی برای پیشرفت این شهرستان است.

سردار شاکرمی گفت: امید است با فعالیت دولت انقلابی شاهد پیشرفت این شهرستان در همه زیرساخت ها باشیم و امیدواریم‌هرچه سریع تر ادارات در این شهرستان مستقر شوند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.