تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹

برگزاری آیین اعتکاف در پنج شهر ایلام

برگزاری آیین اعتکاف در پنج شهر ایلام
ایلام - مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام از برگزاری مراسم اعتکاف در پنج شهر ایلام با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی تبلیغات اسلامی ایلام، حجت الاسلام محمدعلی نجفی روز دوشنبه اظهار داشت: در سازمان تبلیغات استان چند هفته‌ای است که در تلاش برای برگزاری مراسم اعتکاف هستیم اما به علت شیوع کرونا و پیک ششم که پیش آمده شرایط تغییر کرده و با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر ممنوعیت برگزاری مراسم اعتکاف در شهرهای قرمز، در هفت شهرستان استان مراسم اعتکاف را نخواهیم داشت.

وی بیان کرد: بنابراین در پنج شهرستان باقی مانده استان شامل شهرستان ملکشاهی، سیروان، هلیلان، دهلران و آبدانان طبق پروتکل‌های بهداشتی لازم مراسم اعتکاف را خواهیم داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام یادآور شد: برای برگزاری مراسم اعتکاف طبق ستاد کرونا سه شرط را خواهیم داشت، اول اینکه افراد بالای ۶۰ سال ورود آنها به مراسم اعتکاف ممنوع است، دوم اینکه یک سوم ظرفیت مکانی برای معتکفان استفاده شود و سوم اینکه افراد معتکف حداقل ۲ دوز واکسن را تزریق کرده باشند.

حجت الاسلام نجفی بیان کرد: افرادیکه تصمیم به حضور در مراسم اعتکاف را دارند، می‌توانند عدد یک را به سامانه ۳۰۰۰۱۷۸۲ پیامک کنند که لینک ثبت نام از طریق این سامانه ارسال خواهد شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.