تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰

امام جمعه ایلام: مبنای انتصاب باید شایسته سالاری و کمک به محرومان باشد

امام جمعه ایلام: مبنای انتصاب باید شایسته سالاری و کمک به محرومان باشد
ایلام - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: مبنای انتصاب مدیران شایسته سالاری و توجه و حمایت آنان از محرومان باید باشد.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین الله‌نور کریمی‌تبار روز پنجشنبه در دیدار معاون توسعه و منابع وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: مبنای انتصابات باید عدالت و کمک به مظلومان باشد و دولت سیزدهم به این معیارها توجه ویژه ای داشته باشد.

وی افزود: اکنون شرایط سختی است و تخریب مدیران یکی از حربه های دشمن است.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: یکی از کارهای مهم بکارگیری نیروهای انقلابی، قوی و مردمی است.

کریمی تبار یادآور شد: مردم ایلام در تمامی شرایط کشور، همراه نظام بوده و برای نظام شهیدان زیادی را تقدیم انقلاب کرده است.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری فرمودند در ایلام حوادثی اتفاق افتاده که مردم هم از آنها بی خبر هستند و توصیه فرمود که این موارد را به مردم معرفی کنند.

امام جمعه ایلام بر توجه ویژه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان ایلام تاکید کرد و گفت: ضمن حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ایلام، باید در حوزه های کاری وزارت کار به مردم ایلام توجه ویژه ای شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار اظهار داشت: با توجه به اینکه ۹ دستگاه زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند، باید اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، موتور محرکه باشد.

وی افزود: ایلام جزو محدود استان هایی است که دارای ظرفیت کارآفرینی بوده و نیاز است وزارت کار در ایلام ضمن توجه به کارآفرینان برای رونق این حوزه سرمایه گذاری کند.

امام جمعه ایلام گفت: ایلام با توجه به صنایع پایین دستی و شرکت های نفتی نیازمند تحول است و باید موانع سر راه سرمایه گذاری در استان برداشته شود و مشوق های لازم برای آن ها در نظر گرفت.

وی بر حمایت از بازنشستگان، کارگران و کارفرمایان و سایر تشکل ‌های زیرمجموعه اداره کار تاکید کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین کریمی‌تبار بر چانه زنی مدیران در وزارتخانه ها تاکید کرد و گفت: با توجه به اینکه توزیع امکانات در وزارتخانه ها انجام می شود حضور مدیران در وزارتخانه ها بسیار  تعیین کننده است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.