تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰

استاندار: کمیته نفت و انرژی در ایلام تشکیل می شود

استاندار: کمیته نفت و انرژی در ایلام تشکیل می شود
ایلام - استاندار ایلام از تشکیل کمیته نفت و انرژی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: هدف از تشکیل این کمیته استفاده از ظرفیت، توانمندی و دانش متخصصان است.

 

حسن بهرام نیا روز پنجشنبه در بازدید از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب ( تنگ بیجار ) با قدردانی از مدیرعامل و کارکنان این مجموعه اظهار داشت: این مجموعه برای تولیدات و ارز آوری کشور بسیار مفید و اثربخش است.

وی افزود: پس از برجام، غربی ها تصور می‌کردند شرکت نفت تعطیل خواهد شد اما به لطف جوانان و نخبگانی که وارد عرصه شدند، اقتصاد مقاومتی شکل گرفت و در همه حوزه ها به خود کفایی رسیدیم.

استاندار ایلام با بیان اینکه از نظر تعداد نیروهای متخصص حوزه نفت و گاز هیچ مشکلی نداریم، افزود: چهارده قلم تولیدات حوزه نفت در شرایط تحریم تولید شد.

بهرام نیا تاکید کرد: استان ایلام دارای ظرفیت های بالقوه فراوانی نظیر ۶ درصد نفت ، ۱۱ درصد گاز کشور و ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق است.

وی تصریح کرد: باید از تمامی ظرفیت های استان در راستای توانمندی سازی مردم و ایجاد اشتغال به همه توان استفاده شود.

استاندار ایلام با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ایجاد بازارچه مشترک هلاله شمالی گفت: تفاهم‌نامه اولیه مشترک ایجاد بازارچه مشترک در مرز هلاله شمالی توسط استاندار ایلام و استاندار دیاله به امضا رسید که امیدواریم منشأ خدمات فراوانی برای استان باشد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.