تاریخ انتشار : شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳

افتتاح اولین مدرسه ۳ کلاسه فرزندان میهن در روستای گل گل شهرستان آبدانان

افتتاح اولین مدرسه ۳ کلاسه فرزندان میهن در روستای گل گل شهرستان آبدانان
نگاه اقتصاد -  دکتر جلال حمره از افتتاح  ۵ مدرسه دو و۳ کلاسه فرزندان میهن  در روستاهای : گل گل  آبدانان، روستای چاویز ایلام  و روستای تختان زرین آباد وروستای گاوسوار ایوان وروستای زرد آلو میشخاص ایلام   خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام، سرپرست اداره کل نوسازی مدارس استان ایلام اضافه کرد ،گروه صنعتی  میهن ۱۱۰ پروژه آموزشی درسطح کشور را را درقالب ساختمان اصلی تقبل کرده که سهم استان ایلام ۷ مدرسه با ۱۸ کلاس درس است که برای احداث آنها  مبلغ نزدیک به ۳میلیارد تومان هزینه کرده است.

در این مراسم که  با حضور حجت الاسلام سوری امام جمعه محترم شهرستان، آقای برزگر مدیرآموزش و پرورش شهرستان، آقای تاتلاری مدیر محترم مسئولیت های اجتماعی هلدینگ میهن و هیئت همراه ، آقای شیرزاده نماینده محترم سازمان نوسازی مدارس کشور  و آقای اقبالی معاون محترم فرمانداری شهرستان  ومعاون وکارشناسان اداره کل نوسازی مدارس استان  و دانش آموزان و فرهنگیان مدرسه وصدا وسیما وخبرنگاران مدرسه دو کلاسه فرزندان میهن روستای گل گل افتتاح شد.

برزگر مدیر آموزش و پرورش شهرستان آبدانان، ضمن خوش آمد گویی و تقدیر و تشکر از خیرین، ساخت چنین واحد‌های آموزشی را فرصتی مغتنم برای دانش آموزان این روستا دانست تا بتوانند در یک محیط امن و شکیل ، به روند تحصیلی خود ادامه دهند. ایشان آموزش و پرورش را مهم ترین نهاد تأثیر گذار در هر جامعه ای دانست که می تواند پویایی و رشد هرجامعه ای را رقم بزند.

حجت الاسلام  سوری امام جمعه محترم شهرستان، نیز در سخنانی آثار عمل نیک انسان‌ها از جمله کار خیر مدرسه سازی را بسیار ماندگار عنوان کرد و افزودند، حرکت خیرمدرسه سازی به عنوان اقدامی فراگیر امروز نه تنها شهرستان آبدانان بلکه کل کشور را فراگرفته است. ایشان ساخت چنین واحدهایی را مهم ترین و اصلی ترین شرط برای پیشرفت علمی دانش آموزان در هر منطقه ای دانست و ابراز امیدواری کرد که در سال های آتی، بازتاب ساخت چنین فضایی توسط خیّرین ، باعث تربیت دانش آموزانی با پشتوانه علمی و فرهنگی مناسب برای این شهرستان و در طول آن برای استان و کل کشور شود.

در این مراسم مهندس تاتلاری نماینده هلدینگ میهن با اشاره به اینکه هدف خیر در ابتدا کسب رضایت خدا و در مرحله بعد کمک به پیشرفت و آبادانی کشور و اشاره به اهمیت نظام تعلیم و تربیت خاطرنشان کرد : همه ی آرزوی ما در وهله ی اول از ساخت فضاهای آموزشی ، تربیت انسانهایی دانشمند ، مومن و متخصص است تا برای خود و جامعه منشا خیر و برکت باشند.

لازم به توضیح است که دومین وسومین و چهارمین  مدارس ۲ و ۳ کلاسه  روستاهای  تختان،  چاوز و زرد آلو نیز امروز به بهره برداری می‌رسند  و فردا  صبح پنجمین  مدرسه واقع در  روستای  گاو سوار شهرستان ایوان نیز به بهره برداری می‌رسد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.