تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۳

افتتاح و کلنگ زنی ۲ مدرسه در مناطق محروم هلیلان

افتتاح و کلنگ زنی ۲ مدرسه در مناطق محروم هلیلان
ایلام _ آیین افتتاح و کلنگ زنی ۲ مدرسه روز چهارشنبه با حضور خیران مدرسه ساز و نماینده سازمان نوسازی مدارس کشور در هلیلان برگزار شد که مدرسه یک‌ کلاسه روستای کلاته افتتاح و مدرسه یک کلاسه چاله چاله زردلان کلنگ زنی شد.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام در مراسم افتتاح دبستان دادا طوبی روستای کلاته هلیلان گفت: زیربنای این مدرسه ۷۰ مترمربع و برای ساخت آن مبلغ هفت میلیارد ریال هزینه شده است.

جلال حمره افزود: از این مبلغ هزینه شده ۲ میلیارد ریال در طرح آجر به آجر و مشارکت به نیابت زنده یاد حاجیه طوبی رجبی خیر مدرسه ساز تقبل شده است.

وی در مراسم کلنگ زنی مدرسه روستای چاله چاله زردلان هلیلان نیز گفت: به همت خیر گرانقدر فرج اله یعقوبی هزینه ۱۰۰ درصدی این مدرسه به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال تقبل شده که عملیات اجرایی آن بزودی آغاز خواهد شد.

مهندس فرج اله یعقوبی خیر مدرسه ساز نیز در حاشیه مراسم کلنگ زنی این مدرسه با ابراز خوشحالی از سفر به استان ایلام و شهرستان هلیلان بویژه روستاهای صعب العبور و کم برخوردار ومحروم زردلان گفت: امروز یکی از بهترین روزهای عمر کاری بنده بوده که خود را در جمع دانش آموزان این منطقه محروم می بینم.

وی از سازمان نوسازی مدارس کشور و استان ایلام برای معرفی ساخت مدرسه در روستای چاله چاله زردلان تقدیر و افزود: خوشحالم که خداوند این توفیق را به بنده عطا کرده که امروز در جمع دانش آموزانی که محل تحصیلشان در کانکس بوده و میتوانم برایشان مدرسه بسازم که این حال خوب و خوشحالی خودم و دانش آموزان این روستا را با هیچ چیز و متاعی از دنیا عوض نخواهم نکرد.

فرج اله یعقوبی خیر مدرسه ساز چهارمین مدرسه ای است که در سطح کشور به نام و به نیابت از دختر مرحومه اش زنده یاد دکتر آرینا یعقوبی می سازد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.