تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۵۶

امسال ۱۰ هزار اشتراک جدید گاز در ایلام واگذار شد

امسال ۱۰ هزار اشتراک جدید گاز در ایلام واگذار شد
ایلام - مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۰ هزار و ۱۹۶ اشتراک جدید گاز در نقاط شهری این استان واگذار شده است.

 

عباس شمس‌اللهی روز چهارشنبه در گفت وگویی با بیان اینکه این میزان اشتراک مربوط به بخش‌های خانگی، اماکن مذهبی، صنعتی، تولیدی و کشاورزی، تجاری، دولتی، آموزشی و سایر صنوف بوده است، افزود: از این تعداد ۹ هزار و ۴۹۴ مورد مربوط به بخش خانگی، ۱۳ مورد مشترک عمده و مابقی مربوط به سایر بخش‌ها بوده است.

وی به واگذاری اشتراک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی شهرستان‌های تابعه استان اشاره کرد و اظهار داشت: از این تعداد، شهرستان آبدانان ۶۷۲، ایلام سه هزار و ۳۹، ایوان ۵۰۵، چرداول ۶۰۹، دره‌شهر ۴۶۲، بدره ۲۵۶، سیروان ۷۵۶، ملکشاهی ۳۹۳، دهلران ۲ هزارو ۵۵، هلیلان ۵۲۹، مهران ۵۴۶ و چوار ۳۷۴ مشترک جدید را جذب و اشتراک‌پذیری کرده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام با اشاره به اینکه از ابتدای شروع گازرسانی به استان تاکنون بیش از ۱۹۲ هزار و ۹۹۰ مشترک از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند، تاکید کرد: از زمان شیوع کرونا این شرکت طبق روال گذشته به امورات مشترکین توجه ویژه‌ای داشته و از طریق واگذاری و برون‌سپاری خدمات به دفاتر پست و پیشخوان دولت و نیز از طریق میز خدمت الکترونیکی بصورت غیرحضوری، خدمات خود به مشترکان را در کمترین زمان ممکن انجام داده است.

شمس اللهی با اشاره به اینکه ۲۶ شهر استان و ۵۲۲ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده‌اند، تاکید کرد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۸ درصد جمعیت روستایی استان، گازدار هستند و این شرکت آمادگی دارد در صورت تاُمین اعتبار در سال آینده مابقی روستاهایی را که دارای قابلیت گازرسانی هستند به شبکه گاز متصل کند.

وی با بیان اینکه شرکت گاز استان هیچگونه محدودیتی برای واگذاری اشتراک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ندارد، اضافه کرد: این مجموعه طی سال‌های گذشته تاکنون خدمات خود را در مناطق کمتر توسعه‌یافته گسترش داده و تلاش می‌کند در کمترین زمان ممکن در زمینه‌های مختلف گازرسانی به آنان خدمات‌رسانی کند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.