تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱

۸۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش چرداولی اهدا شد

۸۵ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش چرداولی اهدا شد
ایلام - مدیر کمیته امداد امام(ره) چرداول گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۵ سری جهیزیه بین نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان توزیع شده است.

 

خدابنده جمشیدزادی روز چهارشنبه در آیین اهدای جهیزیه به خانواده‌های نیازمند در شهرستان چرداول اظهار کرد: برای تهیه و خرید این مقدار جهیزیه بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: این ۸۵ سری جهیزیه در ۲ نوبت سال ۱۴۰۰ با مشارکت خیرین کمیته امداد امام خمینی(ره) اعتبارات دولتی و کمیته امداد تهیه و شامل ۵ قلم اساسی یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، لباسشویی و جاروبرقی می باشد که به مناسبت اعیاد شعبانیه و نیمه شعبان با حضور فرماندار شهرستان به نوعروسان تحت پوشش این کمیته تحویل شد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از خیرین در تهیه و توزیع این سری جهیزیه ها گفت: انشالله سال آینده نیز شاهد همکاری بیشتر خیرین و مسئولان در این کار خداپسندانه باشیم.

مدیر کمیته امداد امام(ره) چرداول یادآور شد: با توجه به اختصاص اعتبارات مناسب و مشارکت خیرین همه نوعروسانی که در نوبت دریافت جهیزیه بوده اند، جهیزیه خود را دریافت کرده اند و در حال حاضر دیگر هیچ درخواست کننده ای بدون جهیزیه وجود ندارد.

شهرستان چرداول به مرکزیت شهر سرابله در ۳۰ کیلومتری ایلام قرار دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.