تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴

استاندار ایلام:

رسانه ها خط مقدم اطلاع رسانی در راستای حق طلبی هستند

رسانه ها خط مقدم اطلاع رسانی در راستای حق طلبی هستند
ایلام -  استاندار ایلام گفت: اصحاب رسانه خط مقدم اطلاع رسانی و شفاف سازی در راستای حق طلبی و عدالت خواهی هستند.

 

حسن بهرام نیا شامگاه چهارشنبه در دیدار با خانواده های مرحوم پژمان مهدوی فر و مرحوم سامی شهبازی از خبرنگاران با سابقه فقید استان، اظهار داشت: تمامی اصحاب رسانه ها استان از مرحوم مهدوی فر و شهبازی به نیکی یاد می کنند و همواره یاد آنان را گرامی می دارند.

وی افزود: این ۲ فقید اهل قلم فرهیخته و با وجدان خود قلم فرسایی می کردند و همواره عدالت، محور فعالیت آنان بود.

استاندار ایلام ادامه داد: باید همه قدردان اصحاب رسانه و تلاش آنان باشیم و همواره یاد و خاطره این بزرگواران گرامی داشته شود.

بهرام نیا اضافه کرد: مرحوم شهبازی و مهدوی فر برای اعتلای استان و کشور فرهنگ‌سازی کردند و خود را وقف اطلاع رسانی برای مردم کردند.

وی اضافه کرد: در برخی موارد اگر تذکر این بزرگواران نبود مشکلات زیادی در جامعه ایجاد می شد که به همین دلیل قدردان خانواده آنان هستیم.

استاندار ایلام ادامه داد: قلم ۲ خبرنگار فقید استان مرحوم مهدوی فر و شهبازی منشأ اثر بود و حضور آنان در استان برای مطالبه گری امورات مردمی بی نظیر بود.

بهرام نیا اضافه کرد: رسانه ایلام در مقایسه با استان های همجوار و کلان ها استان برتر است و این مهم نقطه قوت بزرگی برای این استان است.

زنده یاد پژمان مهدوی فر از خبرنگاران پیشکسوت ایلام غروب ۲۹ آبان ماه سال ۹۹ بر اثر ابتلا به کرونا در سن ۴۵ سالگی بعد از یک هفته بستری در بیمارستان چشم از جهان فرو بست.

مرحوم سامی شهبازی نیز از پیشکسوتان عرصه خبر و اطلاع رسانی در ۲۷ خرداد امسال به علت عارضه سکته قلبی جان به جان آفرین تسلیم کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.