تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

جانشین معاون اورژانس کشور:

اورژانس در یادمان های ایلام ، کرمانشاه و خوزستان فعال است

اورژانس در یادمان های ایلام ، کرمانشاه و خوزستان فعال است
ایلام - جانشین معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور از استقرار اورژانس در یادمان های استان های ایلام ، کرمانشاه و خوزستان خبر داد.

 

اسماعیل فراهانی روز دوشنبه در بازدید از یادمان شرهانی در دهلران به خبرنگار ایرنا گفت: یادمان های غرب و جنوب غرب در استان های خوزستان و کرمانشاه و ایلام محل حضور راهیان نور هستند.

وی افزود: اورژانس در این یادمان ها مستقر و خدمات را به راهیان نور ارائه می کند.

جانشین معاون فنی و عملیات سازمان اورژانس کشور تاکید کرد: طرح اورژانس از ۲۴ اسفند شروع شده و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارد.

وی یادآور شد: سازمان اورژانس بعنوان نماینده وزارت بهداشت مسئولیت ارائه خدمات بهداشت و درمان در حوزه سلامت به کاروان های راهیان نور در مسیر یادمان ها و در محل یادمان های دفاع مقدس را بر عهده دارد.

فرهانی گفت: تیم های بهداشت محیط و مراکز درمانی و پایگاه های اورژانس در آمادگی کامل هستند و در یادمان ها تیم های درمانی و کارشناسان پرستاری و فوریت های درمانگاه هایی دارند که داروهای سرپایی و کنترل فشارخون و قند خون و موارد مورد نیاز انجام و با آمبولانس و تجهیزات کامل در یادمان ها هستند و در صورت نیاز اعزام از یادمان ها به بیمارستان ها را انجام می دهند.

وی تاکید کرد: کاروان ها از مبدا توصیه های بهداشتی را جدی و در بحث آب شرب و غذا و داروهایی که باید همراه داشته باشند، رعایت دستورالعمل های بهداشتی مد نظر داشته باشند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.