تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

معاون استاندار: تردد کامیون ها ۱۳ فروردین در تمامی محورهای مواصلاتی ایلام ممنوع است

معاون استاندار: تردد کامیون ها ۱۳ فروردین در تمامی محورهای مواصلاتی ایلام ممنوع است
.

 

ایلام – معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و رییس ستاد سفرهای نوروزی ایلام گفت: تردد کامیون ها حامل بار روز ۱۳ فروردین در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است و تنها وانت بارها و خودروهای حامل مواد فاسد شدنی و سوختی از این دستورالعمل مستثنی هستند.

سعید هژبری روز پنجشنبه در نشست شورای راهبری سفرهای نوروزی استان اظهار داشت: همچنین تردد کامیون ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ روز جمعه ۱۲ فروردین در محور ایلام به صالح آباد محدود می شود.

وی افزود: ۸۸.۷ درصد تصادفات در ایام نوروز در استان ایلام در جاده های اصلی و ۱۱.۳ در جاده های فرعی بوده است.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: ۲۸.۷ درصد مجروحان تصادفات طرح نوروزی رانندگان و ۷۱ درصد سرنشینان وسایل نقلیه بودند و بیش از ۵۰ درصد تصادفات فوتی و جرحی بین گروه سنی ۳۵- ۴۵ بود.

هژبری با بیان اینکه خودروهای همیار تا پایان ترافیک در اختیار پلیس هستند، افزود: تمامی ادارات و دستگاه های مرتبط با ستاد نوروزی باید با جدیت و تلاش مضاعف تا پایان تعطیلات نوروزی حضوری فعال داشته باشند.

معاون استاندار ادامه داد: اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده ای استان با همکاری میراث فرهنگی و گردشگری نسبت به انجام تبلیغات محیطی در خصوص رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اقدام کنند.

رییس ستاد سفرهای نوروزی استان ایلام تاکید کرد: کار فرهنگی و آموزش در خصوص رعایت قوانین از جمله بستن کمربند ایمنی و سرعت تعیین شده باید آغاز شود و در وهله بعدی باید نقاط حادثه خیز اصلاح شود.

هژبری ادامه داد: مشخص شود که کدامیک از موارد بیشترین اثرگذاری را در افزایش تصادفات دارد که در این راستا باید بطور دقیق اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: نصب علائم و بنر های هشدار دهنده در نقاط حادثه خیز و خطر ساز به همت راهداری و سایر دستگاه های مرتبط افزایش یابد و نظارت بر این مهم در دستور کار قرار گیرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.