تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶

دیدار مدیرعامل شرکت آبفای استان با استاندار ایلام

دیدار مدیرعامل شرکت آبفای استان با استاندار ایلام
نگاه اقتصاد - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام به منظور ارایه گزارش از آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه آب و فاضلاب استان با بهرام نیا، استاندار ایلام دیدار کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، پرویز ناصری در این دیدار ضمن تبریک سال نو و ارایه گزارشی از فعالیت های شاخص شرکت گفت: آبفا ایلام همواره ارائه خدمت مستمر به شهروندان را در دستور کار خود قرار داده و با تمام توان شبانه روزی در جهت جلب رضایت مشترکین، تلاش خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه نگاه این شرکت به آبرسانی جهادی خواهد بود، افزود: در زمینه تامین آب شهر و روستاهای استان از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

 

مدیرعامل ابفای استان با اشاره به کاهش بارندگی و خشکسالی ای که با آن مواجهه هستیم ابراز امیدواری نمود : با فرهنگ سازی، مصرف بهینه آب و همکاری مردم از بحران خشکسالی عبور خواهیم کرد.

 

مهندس بهرام نیا استاندار ایلام نیز در این دیدار گفت: امیدوارم با همکاری استانداری و سایر نهادهای خدماترسان بتوانیم در تأمین آب شرب پایدار برای مردم با توجه به خشکسالی های اخیر و مشکلات موجود، اقدامات شایسته ای انجام دهیم.

 

وی در پایان با تاکید بر تامین آب پایانه مرزی مهران خاطرنشان ساخت: امسال باید در خصوص تامین آب اربعین، مدیریت و تلاش شود که مشکلی برای آب مردم بوجود نیاید.

 

لازم به ذکر است در این دیدار مهندس هژبری معاون امور عمرانی استانداری حضور داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.