تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵

فرماندار ویژه دهلران

کار و تلاش کارگران موجب تولید و چرخش اقتصاد می شود

کار و تلاش کارگران موجب تولید و چرخش اقتصاد می شود
ایلام - فرماندار ویژه دهلران گفت: کار و تلاش کارگران در عرصه های مختلف موجب تولید و چرخش اقتصاد در کشور می شود.

 

لطیف صادقی روز شنبه در آئین تجلیل از کارگران ان جی ال ۳۱۰۰ و پتروشیمی دهلران اظهار داشت: در کنار فعالیت های اقتصادی و کارگری باید نگاه فرهنگی را تقویت کرد.

وی با اشاره به اینکه کار، تولید و اشتغال در آموزه های دینی و نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه مورد تاکید است افزود: در کلام رهبر معظم انقلاب هم اهمیت به کار و تلاش و اقتصاد همیشه جاری و ساری است.

فرماندار ویژه دهلران نقش کارگران در تسهیل تولید را یادآور شد و گفت: امروز پروژه های کلان و مهم کشور با نیروهای بومی اداره می شوند و این از برکات نظام است.

صادقی به فعالیت های عمرانی در قبل و بعد از انقلاب اشاره کرد و افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات ارزنده ای ارائه کرده و عدد و رقم و آمارها نشان از رشد و تعالی خدمات قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و همه باید قدردان امنیت و این همه خدمات نظام در عرصه های مختلف باشیم.

صادقی افزایش ۵۰ درصدی پایه حقوق کارگران را نشان از توجه ویژه نظام و دولت به این قشر زحمت کش ذکر کرد و تاکید کرد: در حوزه کارگری و پیگیری مسایل و موضوعات کارگری خادم شما هستیم و امروز به برکت نظام قدر کارگران و زحمات آنها ارج نهاده می شود.

امام جمعه دهلران هم به کار و تلاش برای زندگی در آموزه های دینی اشاره و گفت:پرداخت حق و حقوق کارگر در اسرع وقت باید مد نظرباشد.

حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود: امروز رهبر معظم انقلاب موضوع تولید را مطرح کرده که کارگران در آن نقش آفرین هستند و برای رسیدن به استقلال اقتصادی نقش کارگران مهم است.

وی خواستار بکارگیری نیروهای بومی در شرکت های فعال منطقه شد و گفت: تسریع در اجرای پروژه ملی این شهرستان ضرورت دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.