تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات ایلام از مردم برای شرکت در آیین ارتحال امام (ره)

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات ایلام از مردم برای شرکت در آیین ارتحال امام (ره)
ایلام _ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از مردم برای شرکت در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام راحل (ره) دعوت کرد.

 

به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

چهاردهم خرداد سالروز ارتحال بزرگ مردی است که دوران حیات طیبه اش ، قرن حاضر را تحت تاثیر قرار داد و انقلاب الهی و پیامبرگونه‌اش خواب راحت را از مستکبران عالم ربود و تمامی معادلات سیاسی جهان را بر هم ریخت.

امام خمینی (ره) ودیعه ای الهی و پرورش یافته مکتب قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بود که توانست تجسم عینی مفاهیم آیات قرآن کریم باشد و تعالیم حیات بخش نبوی و علوی را جامه عمل پوشانده و با انقلاب و نهضتش، زمینـۀ طلوع خورشید ولایت عظمی ( عج ) را فراهم خواهد نمود.

بی تردید اندیشه و زندگانی امام خمینی (ره) توجه سیاستمداران بزرگ دنیا را مبهوت خود ساخت و قلب های آزادگان جهان را به خویش متوجه کرد، شخصیتی که آرمان‌های انسانی ـ الهی والایش، توانست تمامی مرزهای جغرافیایی ـ سیاسی و اعتقادی را درنوردیده و قلوب عاشقان و حق جویان و حق طلبان عالم را تسخیر وهمۀ تشنگان معرفت و آزادیخواهی را مجذوب خود کند.

اگرچه با ارتحال ملکوتی امام عظیم الشأن، خلف صالح و جانشین بر حقش امام خامنه ای «مد ظله العالی» راه نورانی امام راحل را با تمام توان ادامه داده و یقیناً روح امام بزرگوار همیشه ناظر احوال ماست، ولی همچنان داغ امام تازه است و ملت ایران هرگز آن غم طاقت فرسا را از یاد نخواهد برد.

و اینک در سی و سومین سالگرد ارتحال ملکوتی آن شخصیت تاریخ ساز ، از عموم مردم ولایت مدار استان دعوت می شود تا در آیین های بزرگداشت سالروز ارتحال جانسوز معمار کبیر انقلاب اسلامی که همزمان با سراسر کشور در سطح نقاط مختلف این استان نیز برگزار می شود حضوری قدرشناسانه و با بصیرت داشته باشند.

این آیین در مرکز استان ،ساعت ١٠ صبح و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین احد آزادیخواه از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در محل مصلی بزرگ شهر ایلام برگزار می شود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.