تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱

قنادباشی:

بیانات رهبر انقلاب پشت صحنه تبلیغات رسانه‌های غربی را آشکار کرد/ اشتباه محاسباتی سبب امیدواری دشمن شده است

بیانات رهبر انقلاب پشت صحنه تبلیغات رسانه‌های غربی را آشکار کرد/ اشتباه محاسباتی سبب امیدواری دشمن شده است
تهران - تحلیلگر مسائل بین‌الملل گفت: همانطور که رهبر انقلاب هم فرمودند محبوبیت اسلام، انقلاب و روحانیت کاهش پیدا نکرده و القائات دشمن نیز ناشی از فریب دشمنان به دلیل اشتباه محاسباتی مشاوران آنهاست.

 

جعفر قنادباشی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی ایرنا، با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در سالروز ارتحال امام خمینی (ره) مبنی بر اشتباه محاسباتی دشمن با استفاده از مشاوران ایرانی، گفت: این بخش از بیانات رهبری، دقیقاً پشت صحنه تبلیغات رسانه‌های غربی و به خصوص آنچه که در فضای مجازی منتشر می‌شود را آشکار کرد.

این تحلیلگر مسائل بین‌الملل اضافه کرد: دلیل اصلی و پشت صحنه همه این تبلیغات سهمگین تلاش برای تغییر دادن ذهنیت و تصورات مردم است.

وی با بیان اینکه فرمولی که دشمنان دنبال می‌کنند، همان فشار حداکثری است که در زمان ترامپ به اجرا گذاشته شد، تصریح کرد: اکنون این فشار حداکثری در زمان بایدن هم ادامه پیدا کرده است از این رو تلاش آنها این است که مردم را به ستوه بیاورند و به دست خود مردم، نظام جمهوری اسلامی ایران را دچار فروپاشی کنند که البته موفق نخواهند شد.

قنادباشی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند اینکه دشمنان هنوز امیدوارند و هزینه می‌کنند به این دلیل است که مشاورین ایرانی در خارج و حتی داخل کشور آنها را به اشتباه انداخته‌اند و حتی آنها در دو دهه اخیر هم تصور کردند که می‌توانند نظام جمهوری اسلامی را به دست مردم از بین ببرند.

این تحلیلگر مسائل بین‌الملل با تاکید بر اینکه دشمن زمانی دست از محاصره اقتصادی برمی‌دارد که ناامید شود، یادآور شد: مشخص است که چه کسانی چنین فعالیت‌هایی انجام می‌دهند و در گذشته هم پرونده بسیار سیاهی داشته‌اند لذا طی دو دهه گذشته چندین بار تلاش کردند که یک موجی را در ایران به راه بیندازند.

وی با تأکید براینکه طبیعتاً چیزی که خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است، واقع‌بینی مسئولان و مردم است، افزود: همانطور که رهبر انقلاب هم فرمودند محبوبیت اسلام، انقلاب و روحانیت کاهش پیدا نکرده و القائات دشمن نیز ناشی از فریب دشمنان به دلیل اشتباه محاسباتی مشاوران آنهاست./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.