تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خبر داد:

توزیع ۳۰ هزار تن نهاده دامی بین دامداری‌ها و مرغداری‌ها/ ۵۰۰ هزار تن نهاده آماده ترخیص از گمرک

توزیع ۳۰ هزار تن نهاده دامی بین دامداری‌ها و مرغداری‌ها/ ۵۰۰ هزار تن نهاده آماده ترخیص از گمرک
تهران- مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از بارگیری ۳۰ هزار تن نهاده دامی برای توزیع بین دامداری‌ها و واحدی‌های طیور خبر داد و گفت: ۵۰۰ هزار تن خوراک دام و طیور در بنادر کشور آماده ترخیص از گمرک است.

 

«محسن سلامی» در ارتباط زنده با خبر نیمروزی، با اعلام اینکه ۳۰ هزار تن ذرت دامی از بنادر شمالی کشور در حال بارگیری و حمل برای توزیع بین دامداری‌ها است، افزود: ۱۰۰ هزار تن کنجاله سویا از ساعت ۱۴ امروز در بندر امام خمینی (ره) در حال تخلیه و بارگیری است.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: ۵۰۰ هزار تن نهاده خوراک دام و طیور در بنادر کشور آماده توزیع است که به‌محض ترخیص از گمرک به مقصد انبارها حمل می‌شود.

وی اظهار داشت: شرکت پشتیبانی امور دام امسال به دستور وزیر جهاد کشاورزی در حال واردات یک میلیون و ۳۰۰ هزار تن نهاده دام و طیور است که محموله‌ها به‌محض واردات به بنادر ترخیص و تحویل اتحادیه‌های دامداری و مرغداری می‌شود.

سلامی با بیان اینکه اتحادیه‌ها نیز بسته به نیاز خود اقدام به واردات می‌کنند، گفت: به طور تقریبی در چهار روز گذشته تمام بنادر در اختیار شرکت پشتیبانی امور دام در حال ترخیص نهاده بودند و ۱۰۰ هزار تن نهاده خوراک دام از بنادر کشور به مقصد انبار دامداری‌ها و اتحادیه‌ها حمل شد.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان اینکه فرآیند واردات، ترخیص و بارگیری بدون معطلی در حال انجام است، افزود: اکنون حدود ۳۰ هزار تن نهاده خوراک دام و طیور بارگیری و در حال تحویل به دامداران است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.