تاریخ انتشار : سه شنبه ۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۷

فرمانده سپاه ایلام: آمریکا ۲۰۰ کودتا را برای سرنگونی حکومت ها طراحی کرده است

فرمانده سپاه ایلام: آمریکا ۲۰۰ کودتا را برای سرنگونی حکومت ها طراحی کرده است
ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام با اشاره به دخالت های آمریکا در امور داخلی سایر کشورها، گفت: جبهه استکبار به رهبری آمریکا ۲۰۰ کودتا را برای سرنگونی حکومت ها طراحی کرد که برخی از این کودتاها ناموفق بود.

 

سردار جمال شاکرمی روز سه شنبه در آیین بزرگداشت شهدای فاجعه هفت تیر در مصلی شهر ایلام با تسلیت سالروز شهادت شهید بهشتی و شهدای این واقعه افزود: امام (ره) در یک شرایط حساس در مقابل استکبار ایستاده و نظریه شکست قدرت های مستکبر را طراحی کردند.

وی افزود: نهضت های آزادی خواه دنیا تحت تاثیر تفکر امام (ره) قرار گرفته و همه دنیا با تفکر امام (ره) در خصوص اسلام آشنا شدند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام ادامه داد: ریشه دشمنی آمریکا را باید در جهان جستجو کرد، جبهه استکبار به رهبری آمریکا ۲۰۰ کودتا را در عالم برای سرنگونی حکومت ها طراحی کرد که برخی از این کودتاها ناموفق بود.

سردار شاکرمی خواستار تبیین فتنه گری آمریکا در منطقه و جهان شد و تاکید کرد: باید کینه توزی و دشمنی جبهه استکبار برای جوانان این مرز و بوم تبیین شود.

وی آمریکا را محور همه شرارت ها در دنیا ذکر کرد و گفت: داعش بعنوان سیستم جاسوسی آمریکا در منطقه، تجاوز و قطع کردن دست ها و هزار خیانت دیگر را انجام داد.

سردار شاکرمی یادآور شد: بیگانه کردن جوانان امروز با تفکر امام (ره) و انقلاب مهم ترین هدف جبهه استکبار است و با موضوعات فرهنگی و مسایلی از این قبیل سعی دارند کشور را تحت تاثیر قرار دارد.

وی در بخشی دیگری از سخنان خود با اشاره با جایگاه والا شهید بهشتی گفت: شهید بهشتی دستگاه قضا را در تراز اسلامی شکل داد و در خبرگان رهبری نیز راه روشنی را به ما نشان و یک شخصیت جهانی بود./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.