تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۲

امیرعبداللهیان: «هِناس» روایتی صادقانه از زندگی شهید رضایی‌نژاد است

امیرعبداللهیان: «هِناس» روایتی صادقانه از زندگی شهید رضایی‌نژاد است
تهران- وزیر امور خارجه کشورمان معتقد است: فیلم سینمایی «هِناس» روایتی صادقانه، صریح و بی‌پرده از زندگی شهید داریوش رضایی‌نژاد است که در متن فیلم به همه شهدای هسته‌ای توجه شده است.

 

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دولت سیزدهم پس از تماشای فیلم سینمایی «هِناس» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفاه در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا اظهارداشت: این فیلم سینمایی، اثری بسیار ارزشمند و فاخر درباره شهدای هسته‌ای کشورمان است.

زندگی این عزیزان -شهدای هسته‌ای- می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای نسل جوان باشد

وی که در اکران ویژه این فیلم همراه با خانواده شهدای هسته‌ای به تماشای «هناس» نشست، بیان کرد: تصور می‌کنم که این فیلم سینمایی روایتی صادقانه، صریح و بی‌پرده از زندگی شهید داریوش رضایی‌نژاد است که در متن فیلم همه شهدای هسته‌ای مورد توجه قرار گرفته‌اند.

وزیر امور خارجه دولت سیزدهم در پایان خاطرنشان کرد: زندگی این عزیزان -شهدای هسته‌ای- می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای نسل جوان باشد. چرا که قهرمانان بزرگ کشور ما در عرصه علم و فناوری بودند و راه و یادشان تداوم دارد. برای این خانواده‌های محترم و فرزندانشان بهترین‌ها را آرزو دارم.

فیلم سینمایی «هناس» که با برداشتی آزاد به روایت سال های آخر زندگی شهید داریوش رضایی‌نژاد از شهدای ترور هسته‌ای می‌پردازد، توسط سازمان سینمایی حوزه هنری به تولید رسیده و هم اکنون در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است. این فیلم با بازی مریلا زارعی در نقش شهره پیرانی و بهروز شعیبی در نقش شهید داریوش رضایی‌نژاد تاکنون توانسته با جذب ۱۰۰ هزار مخاطب بیش از ۲ و نیم میلیارد تومان بفروشد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.