تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

معاون دادگستری: امکان ملاقات مجازی خانواده ها با زندانیان در ایلام فراهم شد

معاون دادگستری: امکان ملاقات مجازی خانواده ها با زندانیان در ایلام فراهم شد
ایلام - معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری ایلام از الکترونیکی شدن ۹۰ درصد دادرسی ها با سازمان امور زندان ها خبر داد و گفت: امکان ملاقات مجازی خانواده های زندانیان با مددجوها فراهم شده است.

 

جعفر تعمیرکاری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مشکلات مردم طولانی بودن روند صدور گواهی عدم سوء پیشینه بود که هم اکنون این گواهی در دفاتر خدماتی طی مدت زمان کمتر از ۷۲ ساعت صادر می شود.

وی افزود: ابلاغ الکترونیک یک انقلاب در سیستم قضایی کشور ایجاد کرد به طوریکه هم اکنون مدت زمان لازم برای این رویه به کمتر از ۱۰ دقیقه کاهش یافته و همکاران قضایی با اطمینان خاطر بیشتری روند پرونده ها را پیگیری و اجرایی می کنند.

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری ایلام با اشاره به راه اندازی نرم افزار عدالت همراه در سیستم قضایی هم یادآور شد: عموم مردم می توانند از طریق این نرم افزار به صورت لحظه ای روند بررسی پرونده های خود را رصد کنند.

تعمیرکاری ادامه داد: در حوزه اجرای احکام سامانه ای به صورت آنلاین طراحی شده که به همه بانک ها متصل است و از این طریق می توان نسبت به شناسایی اموال و دارایی های افراد اقدام کرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.