تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳

‭‭۱۲۵‬‬ پایگاه جمع آوری نذورات قربانی مردم ایلام را جمع اوری می کنند

‭‭۱۲۵‬‬ پایگاه جمع آوری نذورات قربانی مردم ایلام را جمع اوری می کنند
ایلام _ مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: ‭‭۱۲۵‬‬ پایگاه برای جمع آوری نذورات قربانی مردم این استان در روز عید سعید قربان مهیا شده است.

 

رضا طاهری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این تعداد پایگاه در محل دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری ، مراکز عمومی و بویژه در کشتارگاه‌ها و محل های ذبح دام راه اندازی شده اند.

وی ادامه داد: بر اساس تمهیدات در نظر گرفته شده روز عید سعید قربان حداقل تعداد یک هزار و ۵۰۰ رأس دام قربانی جمع آوری و یا خریداری شده در نقاط گوناگون استان پس از ذبح و بسته بندی که با حضور ناظر شرعی و نماینده دامپزشکی صورت می گیرد، بلافاصله بین خانواده های نیازمند استان توزیع می شوند.

وی با عنوان اینکه بر اساس پیش بینی ها حداقل بیش از نیمی از خانواده های مددجوی تحت حمایت این نهاد به تعداد بیش از ۲۰ هزار خانوار شامل خانواده های دارای فرزند یتیم، بیمار صعب العلاج و بستری در منزل و نیز خانواده های دارای جمعیت زیاد در اولویت دریافت نذورات قربانی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه برای برخورداری خانواده های نیازمند بیشتر از نذورات قربانی، نیازمند مشارکت بیشتر مردم نوعدوست استان برای اهدای نذورات هستیم گفت: علاوه بر مکان‌ها و پایگاه‌های جمع آوری نذورات قربانی کد دستوری #*‭۸۴۱‬*۱*‭۸۸۷۷‬ همچنین شماره کارت ‭۶۰۳۷۹۹۷۵۵۰۰۳۰۳۵۴‬ آماده دریافت کمک ها و نذورات مردم نوع دوست استان در روز عید سعید قربان است.

به گزارش ایرنا، همچنین بر اساس اعلام اداره کل بهزیستی ایلام، عموم مردم ایلام می توانند از طریق شماره کارت مشارکت‌های مردمی

۳۶۷۰_۹۴۰۵_۹۵۷۰_۶۳۶۷، شماره شبا، Ir۷۲۰۱۰۰۰۰۴۱۶۷۰۳۴۵۴۱۷۵۰۸۳۲
، کد دستوری:#۱۲۰۰۰۰*۶۶۵۵* و مشارکت با ادارات بهزیستی شهرستان و موسسات خیریه نذرات خود را اهدا و به پویش عید تا عید این سازمان بپیوندند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.