تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴

آب پاکی وزارت اطلاعات بر ادعای منتقدان دولت: هیچ اختلاسی در واردات نهاده رخ نداد

آب پاکی وزارت اطلاعات بر ادعای منتقدان دولت: هیچ اختلاسی در واردات نهاده رخ نداد
تهران - وزارت اطلاعات بر ادعای منتقدان دولت سیزدهم درباره وقوع فساد عظیم در واردات نهاده های دامی آب پاکی را ریخت و مشخص شد هیچ اختلاسی در واردات نهاده های دامی توسط یک شرکت خصوصی و وزارت جهاد کشاورزی رخ نداده است.

 

وزارت اطلاعات عصر امروز ( سه شنبه ) با صدور اطلاعیه ای در واکنش ادعای وقوع فساد و رانت وزارت جهاد کشاورزی در موضوع واردات نهاده های دامی اعلام کرد که بر اساس بررسی و رصد اطلاعاتی، ادعای بروز اختلاس و ارتشاء در حوزه توزیع نهاده‌های دامی صحت ندارد.

 

ماجرا از کجا شروع شد…

وزارت جهاد کشاورزی در ماه های اخیر برای شکستن انحصار واردات نهاده های دامی وارد عمل شد به طوری که با انعقاد قراردادی با شرکت آریو تجارت سهیل توانست ثبت سفارش حجم زیادی از نهاده دامی را آغاز کند اما از آنجایی که انحصارگران واردات نهاده های دامی منافع خود را در خطر دیدند اقدام به راه اندازی خط تخریبی رسانه ای علیه وزارت جهاد کشاورزی دولت سیزدهم کردند.

به طوری که طی هفته های اخیر برخی رسانه ها و فعالان سیاسی منتقد دولت سیزدهم لحظه ای از تخریب دولت کوتاهی نکردند و وزارت جهاد کشاورزی را به فساد و رانت و اختلاس ۱۱۰۰ میلیاردی در بحث واردات نهاده های دامی متهم کردند ادعایی که بر اساس بررسی وزارت اطلاعات، صحت نداشت./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.