تاریخ انتشار : شنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

پیام تبریک مدیرمسئول هفته نامه‌ سراسری ندای زاگرس در پیشواز عید نوروز

پیام تبریک مدیرمسئول هفته نامه‌ سراسری ندای زاگرس در پیشواز عید نوروز
نگاه اقتصاد - سیدخلیل سجادی، مدیرمسئول هفته نامه سراسری ندای زاگرس وپایگاههای خبری پویا خبر ونگاه اقتصاد در پیامی پیشاپیش آغاز سال جدید را تبریک گفت.

 

سجادی در این پیام آورده است: خداوند متعال را شاکریم که توفیق دوباره عنایت فرمود تا در گذر ایام ، بهاری دیگر را تجربه و حلول سال جدید را درک نمائیم و به پاس نعمت سلامت و رحمتش سجده شکر به درگاهش به جای آوریم.

ایشان در ادامه اظهار داشته است: نوروز به عنوان  یادگار پرارج نیاکان، روز آماده شدن برای تحقّق حاکمیّت الهی بر جهان و پیام آور دوستی، عشق و محبت است. او اضافه کرده است: همه سنتهای نوروز و دستورات اسلامی و بزرگان ما درباره  نوروز نشان دهنده ویژگی برجسته  و والای نوروز است.

سجادی با بیان این که فرارسیدن سال نو همیشه نوید بخش افکار نو، کردار نو و تصمیم نو برای آینده است، خاطرنشان کرده است: تازگی طبیعت و آغاز سال نو، گذر عمری کوتاه از انسان را یادآور می گردد تا با نیم نگاهی به رفتار و اعمال گذشته، فردایی روشن را رقم بزنیم.

مدیرمسئول هفته نامه ندای زاگرس و پایگاه‌های خبری تحلیلی پویاخبر و نگاه اقتصاد، در پایان ضمن تبریک سال نو و نوروز ۱۴۰۰ یادآور شده است: از درگاه ایزد منان سالی توام با سلامتی و شادمانی برای تمامی هموطنان به ویژه اهالی رسانه خواستارم.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.