تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶

در راستای اجرای مصوبات ستاد اربعین شرکت ملی پست صورت گرفت

آغاز طرح آزمایشی سرویس پست یافته در مرز بین المللی مهران

آغاز طرح آزمایشی سرویس پست یافته در مرز بین المللی مهران
نگاه اقتصاد

 

صادق غلامی سرپرست اداره کل پست استان ایلام با حضور در پایانه مرز بین المللی مهران که به منظور اجرای طرح آزمایشی پست یافته صورت گرفت، از آمادگی همه جانبه شبکه پستی کشور و پست استان در جهت خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات در مرز بین المللی مهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان، روز چهارشنبه دوازدهم مردادماه جاری به منظور انجام تکالیف و وظایف مقرر سازمانی در راستای اجرای مصوبات ستاد اربعین شرکت ملی پست در مرز بین المللی مهران و دروازه ورود به عتبات عالیات جهت خدمات رسانی مطلوب به زائران و محبان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) با حضور غلامی سرپرست اداره کل و رییس ستاد اربعین پست استان، کمیته های اجرایی و فنی و پشتیبانی و دیگر اعضای این ستاد، طرح آزمایشی سرویس پست یافته به منظور تسهیل در روند ارائه خدمات به زائران در خصوص تحویل مدارک مفقود شده آنان از طریق موکب خدمات رسانی پست مستقر در پایانه مرز بین المللی و پایگاههای ثابت و سیار پست استان در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

 

رئیس ستاد اربعین پست استان در جریان بازدید ازاداره پست شهرستان مهران و پایانه مرزی این شهر گفت: اداره کل پست استان در راستای خدمت رسانی مطلوب به رائران عتبات عالیات، سرویس پست یافته را درقالب موکب های حسینی ارائه می نماید.

 

غلامی گفت: با تمهیدات صورت گرفته در این طرح در صورت تحویل اشیاء گمشده و مدارک مفقودی زائران به ادارات دفاتر و واحدهای پستی، این اداره کل نسبت به تحویل مدارک یاد شده به دست صاحبان آنها اقدام می نماید.

 

وی همچنین از آمادگی این اداره کل جهت نقل و انتقال نذورات اهدایی همکاران شبکه پستی در سایر استانها از طریق پست ایلام به منظور تحویل به ستادها و موکب های اربعین حسینی در پایانه مرز بین المللی مهران خبر داد.

 

خاطر نشان می گردد: اقدامات لازم و اطلاع رسانی گسترده سرویس پست یافته از طریق شبکه های اجتماعی و خبرگزاری های داخلی و استانی، همچنین فضا سازی محیطی در سطح شهر و اداره مرکزی پست شهرستان مرزی مهران نیز از طریق تهیه، چاپ و نصب بنر و بروشور توسط واحد روابط عمومی صورت پذیرفته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.