تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

پیام مدیر کل بهزیستی ایلام به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار

پیام مدیر کل بهزیستی ایلام به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار
نگاه اقتصاد - «١٧ مردادماه روز وقایع‌ نگارانی است که حرمت قلم و آگاهی را پاس داشته و قلم خویش را جز در مسیر حق و عدالت و عمل به مسئولیت خطیر خود در جامعه به کار نمی ‏گیرند.

 

خبرنگار شهید «محمود صارمی» و دیگر شهدای عرصه اطلاع رسانی بعنوان چهره های درخشان و ماندگار قلم خود را سلاح و رسانه را سنگر دفاع از استقلال و آزادی و مقابله با زورگویان بریده از انسانیت و قدرت‌های سلطه ‏گر جهانی قرار دادند و در این راه پرافتخار به لقاء محبوب رسیدند.

 

بر این اساس جامعه فرهیخته خبرنگاران با افتخار به رسالت حساس خود می توانند در قبال ملت، کشور و اعتقادات و باورهای اجتماع نقشی بسزا و تأثیر گذار ایفا کرده و جامعه را در راستای تحقق اهداف والای انسانی یاری نمایند.

 

اینجانب ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت مظلومانه و تاریخ ساز سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش و گرامیداشت یاد و خاطره شهید “محمود صارمی” و سایر شهدای عرصه خبر، فرا رسیدن ۱۷مردادماه روز خبرنگار را به تمامی فعالان این عرصه به عنوان نمایندگان افکار عمومی جامعه تبریک عرض نموده، توفیق روز افزون خانواده بزرگ و ارجمند رسانه به عنوان طلایه داران عرصه آگاهی و دانایی را از ایزد منان خواهانم.»

 

«حسین نورعلیوند»

مدیر کل بهزیستی ایلام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.