تاریخ انتشار : شنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

واگذاری ۱۸۷ اشتراک گاز رایگان به مددجویان نهادهای حمایتی در ایلام

واگذاری ۱۸۷ اشتراک گاز رایگان به مددجویان نهادهای حمایتی در ایلام
ایلام - مدیرعامل شرکت گاز ایلام از واگذاری ۱۸۷ مورد اشتراک رایگان گاز به مددجویان تحت پوشش کمیته‌ امداد، بهزیستی و خانواده‌های شهدا و جانبازان در نقاط مختلف شهری و روستایی این استان در سال جاری خبر داد.

محمود کشاورز روز شنبه در گفت و گویی افزود: از این تعداد ۳۰ مورد مددجویان بهزیستی، ۹۶ مورد مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره) و ۶۱ مورد خانواده های شهدا، ایثارگران، اماکن مذهبی و آموزشی و مساجد در سطح استان بوده است.

وی بیان داشت: این اقدام در راستای مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به نیازمندان در اقصی نقاط شهری و روستایی استان ایلام انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام تاکید کرد: این مددجویان با دریافت اشتراک رایگان از پرداخت هزینه‌ی اشتراک‌پذیری معاف و دارای اشتراک رایگان شده‌ و ۴۱۲ میلیون و ۶۲۵ هزار و ۲۷۰ ریال معافیت از پرداخت هزینه اشتراک برای آنها اعمال شده است.

کشاورز به معافیت از پرداخت گازبهای مشترکان تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد و بهزیستی اشاره کرد و گفت: در طول سه ماهه نخست امسال مبلغ ۲۶۶ میلیون و ۳۹۱ هزارو ۷۲۰ ریال بخشودگی هزینه‌ی گازبها برای این مشترکان منظور شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون برای مدارس، مساجد و سایر مراکز دارای معافیت قانونی نیز مبلغ ۱۴۶ میلیون و ۲۳۳هزار و ۵۵۰ ریال مشمولیت معافیت از پرداخت هزینه‌ی گازبها اعمال شده است.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام افزود: این شرکت در راستای انجام وظایف قانونی و مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به رفع محرومیت‌های استان، طبق مواد قانون برنامه‌ ششم توسعه‌ی کشور، این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات و فعالیت‌های این مجموعه در راستای توسعه‌ی متوازن نعمت گاز در جامعه به ویژه افراد کمتر برخوردار است، گفت: مددجویان نهادهای حمایتی‌ که تاکنون از امتیاز و انشعاب گاز بهره‌مند نشده‌اند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه‌ی آن به شرکت گاز صرفاّ یکبار از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان گاز استفاده کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.