تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸

کشف محموله خودروهای قاچاق ۱۰۰ میلیارد ریالی در ایلام

کشف محموله خودروهای قاچاق ۱۰۰ میلیارد ریالی در ایلام
ایلام - فرمانده انتظامی استان ایلام از توقیف ۹ دستگاه خودروی خارجی فاقد مدارک قانونی به ارزش تقریبی بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر روز یکشنبه اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان ایلام در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارزو بررسی اخبار واصله به ۹ دستگاه خودرو سواری خارجی قاچاق که در یک کوچه اختصاصی در یکی از محلات شهر ایلام پارک شده بودند، مشکوک می شوند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در بررسی های تکمیلی با اقدامات شبانه روزی و استفاده از سامانه های هوشمند الکترونیکی متوجه شدند خودروهای موصوف از طریق مرزهای شمال غرب کشور به صورت غیر مجاز بدون پلاک و یا حتی با پلاک های جعلی و غیر قانونی وارد و در داخل کشور تردد می نماید که در نهایت طی هماهنگی با مرجع قضایی با اقدامات به موقع پلیس توقیف و تحویل پارکینگ داده شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام ارزش خودروهای مکشوفه را بنا به نظر کارشناسان اقتصادی ۱۰۰ میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه ۲ نفر دستگیر و پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارجاع شد.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه برخورد با عوامل اصلی قاچاق در اولویت کاری پلیس است و با مخلان نظم اقتصادی برخورد خواهد شد ادامه داد: از مردم می خواهیم چنانچه با فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان و کسانی که امنیت اقتصادی جامعه را به خطر می اندازند مواجهه شدند، بلافاصله از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.