تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵

سردار فدوی:

راهپیمایی اربعین با وجود بایکوت رسانه ای غربی ها جهانی شده است

راهپیمایی اربعین با وجود بایکوت رسانه ای غربی ها جهانی شده است
ایلام - جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه راهپیمایی اربعین با وجود بایکوت رسانه ای غربی ها جهانی شده است، گفت: دشمن برای برچیدن نظام اسلامی هجمه ها و دسیسه های متعددی پیاده کرده اما با عنایت خداوند و هوشیاری مردم و مسوولان این فشارها خنثی و بدون نتیجه بوده است.

 

سردار علی فدوی روز چهارشنبه در اجتماع بزرگ جهادگران حسینی استان ایلام اظهار داشت: مردم ایران جبهه حق و ام القرای جهان اسلام هستند و بدون شک عظمت ایران در منطقه و جهان حاصل توفیقی از جانب خداوند بوده است.

وی با بیان اینکه بسیج حزب خدا و جبهه حق است، تاکید کرد: بسیج و سپاه همواره در اهداف والای انقلاب اسلامی با یاری خداوند در سطح ملی، متطقه ای و جهانی توفیق داشته است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خدمت رسانی به زائران اربعین را یک توفیق و نگاه کریمانه از طرف پروردگار دانست و افزود: زیارت اربعین یک امر مستحب ولی خدمت رسانی به زائران وظیفه ای واجب محسوب می شود و ثواب فریضه واجب بیشتر از مستحب است.

سردار فدوی شناخت اباعبدالله الحسین (ع) را از ضروریات فکری مسلمانان و از مقدمه های ظهور برشمرد و یادآور شد: اربعین و جایگاه این زیارت معنوی یکی از راه های شناخت سیدالشهدا و نهضت عاشورا است.

وی اضافه کرد: دشمنان همواره مانع انعکاس حرکت های میلیونی زائران شده و بر آن سرپوش می گذارند تا این کنگره عظیم جهانی در سطح بین المللی منعکس نشود در حالیکه عظمت حرکت اربعین هیچگاه با این اقدامات مذبوحانه خاموش نمی شود.

جانشین فرمانده سپاه انقلاب اسلامی با بیان اینکه تلاش دشمن برای توقف انقلاب اسلامی است، ادامه داد: ایران ثابت کرده در همه ابعاد و حوزه ها جلوتر بوده و دشمن به اعتراف خود در ضعف و اضمحلال قرار دارد ، مسوولان غربی به ویژه آمریکایی ها و اسرائیل در سخنرانی های خود معترف به جایگاه مقتدرانه ایران هستند و علت ضعف خود را ایران اسلامی می دانند.

سردار فدوی یادآور شد: چشمان دشمن به دنبال اربعین است و با شناخت از اهمیت این کنگره تمام حرکات اربعین را رصد می کند ولی با وجود تمام تبلیغات مسموم آنان همه ساله دلهای همه شیعیان و دلدادگان معطوف اربعین است هرچند توفیق زیارت نصیب عده کمی می شود.

وی به جایگاه استان ایلام در خدمت رسانی به زائران اشاره کرد و افزود: توفیق خدمت رسانی به زائران بسیار مهم است و مهمان نوازی و خدمت رسانی مردم مهران و استان ایلام در سال های گذشته، همیشه جمعیت زیادی از زائران را به سوی این استان می کشاند.

به گزارش ایرنا، این همایش بزرگ جهادگران حسینی با حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفان، سردار زهرایی رییس بسیج سازندگی، فرماندهان نظامی سپاه استان و حضور جمعی از فعالان گروه های جهادی برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.