تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰

برگزاری ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دادگستری استان ایلام

برگزاری ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در دادگستری استان ایلام
نگاه اقتصاد - رئیس کل دادگستری استان ایلام در نشست اعضاء بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: آماده ایم با شهدا عهد ببندیم که بیش از پیش خدمتگذار مردم باشیم.

 

به گزارش مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری استان ایلام، به منظور بررسی برنامه های دستگاه قضایی استان در هفته دفاع مقدس، جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس به ریاست دکتر عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری ایلام برگزار شد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در این جلسه با تاکید بر این که بزرگداشت هفته دفاع مقدس در راستای جهاد تبیین مورد نظر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، افزود: باید تفکرات ولایت فقیه که نشات گرفته از تفکر ناب اسلامی است را به زیر مجموعه خود منتقل کنیم.

وی بیان کرد: وقتی از دفاع مقدس حرف می زنیم باید به غیرت مندی مردم افتخار کنیم چرا که این مردم با تمام وجود از کیان نظام اسلامی دفاع کردند و در واقع این اقدام برخواسته از جوهر وجودی اسلام ناب محمدی(ص) است.

دکتر علی‌محمدی با بیان این که تفکر جهادی در بین ملت ما نهادینه شده است خاطر نشان کرد: تفکر جهادی در بین جوانان و نخبگان ما وجود دارد و خدمت خالصانه به مردم که امروز بیش از هر زمان دیگری احساس می شود، برآمده از تفکر جهادی است.

رئیس کل دادگستری استان با یادآوری این که هفته دفاع مقدس فرصتی است که زیرساخت های فرهنگی را در درون دستگاه ها تقویت کنیم، افزود: دفاع مقدس برآمده از وجود انسان های پاک و برآمده از آیات و روایات است و از این رو برای همه مردم سرمشق شده است.

وی ادامه داد: خدمت به مردم فضیلت و بالاترین عبادت است که این فضیلت باعث آرامش در زندگی شخصی و اجتماعی ما می شود و این درسی است که از شهدا و ایثارگران آموخته ایم.

عالی ترین مقام قضایی استان ایلام خاطرنشان کرد: ان شاءالله با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بتوانیم به نظام اسلامی و مردم ولایت مدار آن خدمت ایثارگرانه ارائه دهیم و در هفته دفاع مقدس به رسم احترام و قدرشناسی از خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان تجلیل و با آرمان های امام راحل (ره) و شهدا تجدید میثاق کنیم.

در ابتدای این نشست روشنی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری ضمن اعلام برنامه های هفته دفاع مقدس تاکید کرد: این نشست به منظور برنامه ریزی و تقسیم کار بزرگداشت هفته دفاع مقدس برگزار می شود.

وی با بیان این که اگر مردم ما این همه تحریم سخت و ظالمانه را تحمل کردند ناشی از آن مقاومت هایی است که در دفاع مقدس آموخته اند، افزود: هدف ما این است که رشادت ها و دلاوری های هشت سال دفاع مقدس را به نسل های بعد منتقل کنیم همانطور که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مورد دفاع مقدس فرموده¬اند: «هشت سال دفاع مقدس صرفا مربوط به یک برهه زمانی نیست بلکه گنجینه عظیمی است که تا مدت های طولانی ملت ما می توانند از آن استفاده کنند»

در ادامه نشست، اعضاء حاضر نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و آمادگی خود را برای برگزاری هر چه با شکوه تر برنامه های هفته دفاع مقدس اعلام کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.