تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ - ۸:۲۸

۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در ایلام جذب شد

۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در ایلام جذب شد
ایلام - استاندار ایلام با تاکید بر جذب تسهیلات تبصره ۱۸، گفت: از مجموع ۷۰۰ میلیارد تومان مصوب ، تاکنون ۶۰۰ میلیارد تومان از تسهیلات تبصره ۱۸ استان جذب شده است.

 

حسن بهرام نیا روز چهارشنبه در نشست تسهیلات تبصره ۱۸ استان ایلام ، افزود: با توجه به بخشنامه صادر شده در خصوص تمدید تسهیلات تبصره ۱۸، مهلت جذب این تسهیلات تا پایان دی سالجاری تمدید شد.

وی با بیان اینکه یک ریال از رقم تسهیلات تبصره ۱۸ نباید برگشت داده شود، گفت: جذب این تسهیلات در رونق اقتصادی و توسعه استان نقش بسزایی دارد. استاندار ایلام ادامه داد: دستگاه های که در این راستا از نظر جذب تسهیلات تبصره ۱۸ عملکردشان ضعیف است فرصت دارند تا پایان دی سالجاری عقب ماندگی خود را جبران کند.

نماینده عالی دولت در استان گفت: دستگاه های اجرایی نظیر راه و شهرسازی، کمیته امداد، بهزیستی و تعاون عملکرد بسیار خوبی داشتند و مابقی دستگاه های که عملکرد ضعیفی دارند باید عقب ماندگی خود را از نظر جذب تسهیلات تبصره ۱۸ جبران کنند.

بهرام نیا با قدردانی از همه دستگاه های اجرایی و بانک هایی که بهترین عملکرد را در جذب تسهیلات تبصره ۱۸ داشتند، گفت: به‌دلیل توجه ویژه به امور رونق اقتصادی استان و حوزه اشتغال استان نشست های تبصره ۱۶ و ۱۸ بصورت مرتب برگزار می شود.

استاندار ایلام با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تولیدات دانش بنیان، افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر تولیدات دانش بنیان، باید ۱۰ درصد از تسهیلات سر جمع بانک ها، باید به حوزه دانش بنیان سوق داده شود. ساخت چند هتل در استان ضرورت دارد استاندار ایلام با اشاره به ضرورت ساخت چندین هتل در استان به دلیل پتانسیل ها و ظرفیت های بالای گردشگری استان، گفت: حداقل ۶ یا هفت هتل باید در استان ساخته شود. ب

هرام نیا اضافه کرد: روان‌کاری و تسهیل برای ساخت چندین هتل در عین رعایت قوانین و مقرارت و پیگیری از سوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضرورت دارد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.