تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷

تقدیر از دختر محجبه و قهرمان پرتاب وزنه ایلامی در مصلی نماز جمعه

تقدیر از دختر محجبه و قهرمان پرتاب وزنه ایلامی در مصلی نماز جمعه
ایلام – الهه علیزاده، بانوی ورزشکار نوجوان ایلامی که موفق به کسب نشان برنر در رقابت های آسیایی دو و میدانی در رشته پرتاب وزنه شده بود، در نماز جمعه امروز شهر ایلام مورد تقدیر گرفت.

این دختر نوجوان محجبه و قهرمان ورزشی ایلامی که موفق شد در رقابت های آسیایی دو و میدانی نشان برنز را کسب کند، ظهر امروز در نماز با شکوه جمعه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، استاندار ایلام و مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی از مسئولان اجرایی و فرهنگی استان مورد تقدیر قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در حاشیه این مراسم با بیان اینکه دختران ایرانی نشان داده اند که می توانند در عرصه های بین المللی به ویژه در ورزش، با حجاب و پوشش اسلامی خوش بدرخشند.

حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ابراز کرد: دختران و بانوان ورزشکار ما وقتی در میادین بین المللی حضور پیدا می کنند در واقع نماینده ارزش ها و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و سفیر معرفی توانمندی ها و ارزش های بانوان ایرانی هستند.

وی با تبریک این موفقیت به خانم الهه علیزاده دختر مجبه و شایسته ایلامی در کسب عنوان سوم آسیا، بر تقویت بنیه های دینی و اعتقادی در کنار ورزش قهرمانی تاکید کرد.

همچنین در این مراسم با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از سرکار خانم نسرین سلیمانی مربی این نوجوان و دختر ورزشکار ایلامی نیز تقدیر شد.

الهه علیزاده ورزشکار نوجوان ۱۷ ساله ایلامی که به مدت سه سال سابقه فعالیت در رشته پرتاب وزنه را دارد، توانست با پرتاب وزنه به طول ۱۴.۹۲ متر توانست مقام سوم قهرمانی نوجوانان آسیا را کسب کند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.