تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۰

تبیین پشت صحنه اغتشاشات اخیر برای نسل جدید حیاتی است

تبیین پشت صحنه اغتشاشات اخیر برای نسل جدید حیاتی است
ایلام - فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: همه نخبگان و مجموعه های موثر چون دانشگاهیان، نسل جوان، مجموعه دانش آموزی و مدیرانی که می توانند تاثیرگذار باشند، برای تبیین دستاوردهای نظام باید به عرصه ورود کنند.

 

سردار جمال شاکرمی روز دوشنبه در آغاز به کار قرارگاه جهاد تبیین در استان ایلام اظهار داشت: تبیین پشت صحنه اغتشاشات اخیر، بررسی واقعیت های نظام در طول سال هایی که برما گذشت و به منظور آگاه سازی نسل جوان و شناخت دانش آموزان و دانشجویان که صاحب این نظام و حافظ دستاوردهای نظام در آینده هستند، از اهمیت زیادی برخودار است.

وی افزود: مسوولیت ریاست این قرارگاه بر عهده نماینده ولی فقیه در استان و سپاه دبیر این قرارگاه است که با استفاده از ظرفیت همه آحاد جامعه و بسیج اقشار در همه مناسبت ها و عرصه ها از جمله ۱۳ آبان، هفته بسیج دانش آموزی، هفته بسیج مردمی و دهه مبارک فجر از مبانی اعتقادی نظام دفاع می شود و فرصتی مناسب برای ظرفیت هایی است که ما را با اصول و مبانی اعتقادی و نظام را آشنا و ظرفیت سازی کند.

وی تاکید کرد: مقابله با دشمنان و بخصوص پشت صحنه این جریانات شکل گرفته اخیر و دست هایی از بیگانگان که در این جریانات دخیل شدند و همچنین دولت های استکباری، کشورهای منطقه و جریان های ضد انقلاب و ابعاد آنها در قرارگاه جهاد تبیین توجیه خواهد شد.

وی ادامه داد: دانش آموزان در اولویت این برنامه هستند و آموزش و پرورش باید در قالب اردوها و برنامه های مختلف این قشر مهم را آگاه سازی کند.

شاکرمی تاکید کرد: در واقع امروز یک هم افزایی برای آگاه سازی جامعه نسبت به دسیسه های دشمنان که در طول این سال های متمادی بر علیه کشورمان شکل دادند، صورت گرفت و پنهان و پیدای این اقدامات باید تببین شود.

وی ادامه داد: قرارگاه جهاد تبیین بر اساس ظرفیت‌های استان تشکیل شده و همه دستگاه های اجرایی پای کار هستند و باید از تجربه حرکات بزرگ و جهادی ایام کرونا، کنگره شهدا و اربعین شکل برای جهاد تبین نیز استفاده شود.

شاکرمی اظهار داشت: بصیرت افزایی و اقناع آحاد مردم و اقشار مختلف از اهداف اصلی قرارگاه جهاد تبیین است و از اهداف رفتاری قرارگاه جهاد تبیین می توان به بیان دستاوردهای نظام اسلامی اشاره کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش هم گفت: سلسله جلسات مشاوره ای برای دانش آموزان هنجارشکن مشارکت کننده در اغتشاشات و چرایی علت حضور آنها در این آشوب ها در حال برگزاری است.

علی درویشی افزود: پویش خودجوش حجاب در مدارس، پایش نگرشی مدیران و معلمان، المپیادهای درون مدارس، برنامه های نشاط آور و ‌ورود ائمه جمعه به مدارس از برنامه های آموزش و پرورش است./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.