تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

در دو سال آینده تحول عظیمی در حوزه راههای مواصلاتی استان انجام خواهد گرفت + گزارش تصویری

در دو سال آینده تحول عظیمی در حوزه راههای مواصلاتی استان انجام خواهد گرفت  + گزارش تصویری
نگاه اقتصاد - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام در جمع خبرنگاران با بیان این که حفظ جان مردم خط قرمز راهداران است، خاطر نشان کرد: از هیچ کوششی برای تأمین امنیت مردم در جاده ها فروگذار نخواهیم کرد.

 

سیدزاهدین چشمه خاور که به مناسبت هفته راهداری و حمل و نقل جاده ای در جمع اصحاب رسانه سخن می گفت، به انجام ۹۵ درصدی ترانزیت و حمل و نقل کالا و مسافر بر روی جاده ها و از طریق زمینی اشاره‌ کرد و افزود: به منظور بهسازی راههای مواصلاتی سطح استان و تسهیل در ترددها، تلاش های زیادی از تیرماه سال جاری انجام شده و در این راستا خدمات مطلوبی صورت گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ایلام افزود: به منظور بهسازی و روکش آسفالت راهها، ۶٠٠ میلیارد تومان با پیمانکاران عقد قرارداد شده است و در دو سال آینده تحول عظیمی در حوزه راههای مواصلاتی استان به وقوع خواهد پیوست.

 

ایشان یادآور شد: در راستای پیشگیری از سرقت تابلوهای فلزی، جایگزینی تابلوهای کامپوزیتی به تعداد ۳۰ هزار عدد، در دستور کار قرار گرفته است و در طول شش ماهه، ۱۰ کیلومتر از گاردریل های سطح جاده ها برداشته شده است و نیوجرسی های استاندارد در ادامه جایگزین شده و همچنین ۲۰ هزار تودلی گاردریل نصب شده است.

 

چشمه خاور در ادامه سخنان خود به تعریض و بهسازی هشت کیلومتر راه با امکانات و ماشین آلات راهداری در ایام اربعین اشاره کرد و ادامه داد: ۱۶۰ کیلومتر از راههای مواصلاتی استان از تیرماه سال جاری آسفالت و ۱۶۰ کیلومتر عملیات شانه سازی انجام شده است، حذف سه پیچ خطرناک و حادثه ساز در مسیر مهران- دهلران و نیز در ایام اربعین امسال، بیش از دو هزار نفر از پرسنل خدوم راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و کشور در خدمت زائران مشغول خدمت رسانی بودند.

 

وی تصریح کرد: این اداره کل هم اکنون ۳٠٠ میلیارد تومان به پیمانکاران بدهکار است و امیدواریم با مساعدت مسئولان ذیربط، اعتبارات مورد نیاز جذب و مشکلات این عزیزان مرتفع شود.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۲۵ دستگاه ثبت تخلف، ۳۷ دوربین نظارتی و ۵۲ دوربین ترددشمار در سطح جاده های استان فعال است و نصب ۱۱ دستگاه دوربین ثبت تخلف نیز در دستور کار قرار دارد.

 

چشمه خاور؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در پایان گفت: اربعین یک مسئله بسیار مهم ملی‌ و مذهبی است و همه برای برگزاری این کنگره عظیم فعالیت داشته باشند. ایشان اضافه کرد: پروژه‌های مسیر راهپیمایی بزرگ اربعین با تمام تلاش دنبال خواهند شد و به امید خدا به بهره‌برداری خواهند رسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.