تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹

«جان فدا» شعار سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها اعلام شد

«جان فدا» شعار سومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها اعلام شد
کرمان - مسئول ستاد مردمی سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به فراخوان انتخاب شعار سومین سالگرد حاج قاسم گفت: با توجه به پیوند مردم با سردار دل‌ها و مطابق ادبیات و سخنان حکمت آمیز این شهید، شعار امسال در جریان برگزاری این مراسم جان فدا نامگذاری شده است.

سردار حمیدرضا مقدم‌فر روز سه شنبه در آیین رونمایی از شعار سومین سالگرد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه شعار ۲ سال سالگرد شهادت سردار سلیمانی مرد میدان بود تاکید کرد: علت این نامگذاری شعار امسال این بود که حاج قاسم سلیمانی جان فدای ملت ایران بود و این شعار برای مسئولان نیز درس آموز خواهد بود.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی نماد خدمت، ایثار، فداکاری‌ها و همچنین نماد ظلم ستیزی در هر جای جهان که حضور داشته، بوده است.

مسئول ستاد مردمی سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی به مظلومان کمک می کرد و در واقع حاج قاسم، ایران را حرم می دانست، به همین دلیل برای آسایش و امنیت مردم از جان مایه می گذاشت.

وی افزود: حاج قاسم در وصیت نامه، خود را سرباز ملت دانسته و برای دین و دنیای مردم از جان خود دریغ نداشت.

مسئول ستاد مردمی سومین سالگرد شهادت سردار دل ها بیان کرد: مردم ایران قدرشناس هستند و این قدرشناسی را در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی به نمایش گذاشتند به طوری که حاج قاسم را در طول سه سال گذشته فراموش نکردند.

سردار مقدم فر همچنین از آغاز برنامه های ستاد مردمی سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش ایرنا آیین رونمایی از شعار سومین سالگرد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه در محل گلزار شهدا در جوار ترتبت مطهر سردار دل ها برگزار شد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.