تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

گذرگاه مرزی مهران، پذیرای پیکر پاک شهدای تازه تفحص می شود

گذرگاه مرزی مهران، پذیرای پیکر پاک شهدای تازه تفحص می شود
ایلام - فرمانده سپاه امیر المومنین (ع) استان ایلام گفت: مراسم استقبال و تشییع شهدای جاویدالاثر دوران دفاع مقدس روز پنجشنبه ۲۴ آذر ساعت ۹ صبح در پایانه مرزی و پس از آن در سطح شهر مهران برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام، سردار جمال شاکرمی در جلسه استانی هماهنگی استقبال و تشیع شهدای گمنام اظهار داشت: آیین استقبال از ۵۵ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس با حضور جمعی از مسوولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری این شهدای گرانقدر همزمان با سراسر کشور ششم دی ماه سال‌جاری و در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر ایلام برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه استان ایلام یادآور شد: پیکرهای پاک و مطهر این شهیدان از مناطق جبهه میانی همچون مندلی ، سومار ، زرباطیه ، قلاویزان و بدره تفحص شده و در ایام فاطمیه آیین های معنوی با حضور این پیکرها در جمع هیات های مذهبی ، دانش آموزان و دانشجویان و آحاد مردم برگزار می شود.

شاکرمی ادامه داد: طبق هماهنگی های به عمل آمده با کمیته مرکزی تفحص شهدا ، تعداد پنج شهید گمنام برای تدفین در مناطق مختلف استان ایلام در نظر گرفته شده است که در سالروز شهادت زهرا (س) به عنوان شهید گمنام تشییع و تدفین این شهدا با حضور مردم شهیدپرور و ولایتمدار ایلام انجام می گیرد./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.