تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵

دستگیری سارقان باغات حاشیه شهر ایلام

دستگیری سارقان باغات حاشیه شهر ایلام
ایلام - فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری ۲ سارق حرفه ای و اعتراف به ۱۷ فقره سرقت از باغات محدوده شهرک کشوری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار دلاور القاصی مهر روز پنجشنبه اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغ ها و انباری های محدوده شهرک شهید کشوری شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵ شهرستان ایلام قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با رصدهای میدانی و پایش دوربین های مدار بسته و استفاده از بانک اطلاعات مجرمان حرفه ای موفق به شناسایی هویت ۲ سارق شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: با هماهنگی های قضایی روز گذشته تیمی از مأموران انتظامی شهرستان ایلام به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات ضربتی هر ۲ سارق را دستگیر کردند.

سردار القاصی مهر با بیان اینکه از مخفیگاه متهمان آلات و ادوات مسروقه کشف و ضبط شده است، خاطرنشان کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۷ فقره سرقت با همکاری یکدیگر از باغات در محدوده شهرک شهید کشوری اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه شناسایی سایر مال باختگان احتمالی کماکان در دستور کار پلیس است، گفت: از شهروندانی که باغات آنان در این محدوده مورد سرقت واقع شده می خواهیم تا جهت تشکیل پرونده به کلانتری ۱۵ شهرستان ایلام مراجعه کنند./ایرنا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.